خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه تاکستان گفت: هدف و آرمان امام را باید در مجالس نصب العین قرار دهیم تا برخی ها به خود اجازه ندهند خلاف آن کار کنند
کد خبر: ۸۸۶۹۳۸۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی بخشی ضمن تسلیت ارتحال امام و گرامی داشت قیام  15 خرداد سال 42 از زبان امام (ره) گفت:من 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام میکنم.

وی توضیح داد: امروز بعضی ها سخنان امام را تحریف میکنند و قضایای کاپیتولاسیون را به 15 خرداد ربط میدهند در حالی که قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 43 اتفاق افتاد و قیام 15 خرداد سال 42 بوده است.

علی بخشی عنوان کرد: فلسفه قیام 15 خرداد 42 نتیجه چندین ماه روشنگری روحانیت و مردم انقلابی بوده و گل آن جلسات در عصر عاشورای 13 خرداد 42 اتفاق افتاد و فلسفه آن در زبان امام این بود که اسلام و دین و شریعت در خطر است و گفته بودند که نباید در مورد اسرائیل بد بگویید و امام نسبت به این ظلم خروشید و در آن زمان دولت وقت یک تصویب نامه ای را امضا کرده بود که 100 درصد مخالف اسلام بود.

حجت الاسلام علی بخشی از وظایف مسئولین و مردم نسبت به گفتمان امام (ره) ابراز کرد: هدف و آرمان امام را باید در مجالس نصب العین قرار دهیم تا برخی ها به خود اجازه ندهند خلاف آن  کار کنند ،جای گفتمان امام در این برهه از زمان خالی است و اگر این چنین ادامه یابد از هدف و آرمان امام فاصله میگیریم.

وی از ساده زیستی امام برای مسئولین و دولت مردان مثل زده و گفت: وقتی کماندوهای رژیم می خواستند امام را ببرند با ماشین ساده فلوکس واگن آمدند چون امام در آن زمان در منطقه فقیر نشین قم زندگی میکردند و جایی برای ماشین های بزرگتر نبود، این برای مسئولین ما پیام دارد اگر عزت خواستید در فیش های نجومی و حمایت از آن نیست بلک در ساده زیستی است.

مدیر حوزه علمیه تاکستان خاتمه تصریح کرد: بذر انقلاب در قیام خونین 15 خرداد کاشته شد و خمیر مایه این نهضت در سال 42 تشکیل شد که در سال 57 تومار رژیم را در هم پیچید.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها