خبرهای داغ:

نخستین جشنواره « نماز و دانشگاه» در بیرجند برگزار می شود

نخستین جشنواره « نماز و دانشگاه» در شهرستان بیرجند با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز با استفاده از ابزارهای هنر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۳۰۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد امین کریمی، دبیر اجرایی جشنواره «نماز و دانشگاه» شهرستان بیرجند گفت: نخستین جشنواره نماز در سطح دانشگاه های شهرستان بیرجند در سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای ارسال آثار تا 14 تیرماه 96 فرصت دارند، افزود: رشته های جشنواره شامل بخش فیلم کوتاه، کلیپ، پویانمایی، عکس و پوستر،طراحی سایت، خاطره نویسی، داستان کوتاه و رمان، شعر، پایان نامه و مقاله نویسی، تالیف کتاب،‌ نشریات و مجلات (مکتوب و الکترونیکی)، متن کوتاه،صنایع دستی، نرم افزار تلفن همراه، شبکه های اجتماعی (کانال نماز) و خوشنویسی است.

دبیر اجرایی جشنواره نماز و دانشگاه شهرستان بیرجند تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و اشاعه فرهنگ نماز با استفاده از ابزارهای هنر و شناسایی و حمایت از آثار هنرمندان در این حوزه است.

کریمی ادامه داد: جوایز نفرات اول هر بخش جشنواره نماز و دانشگاه شهرستان بیرجند 2 میلیون ریال و‌ نفرات دوم هر بخش یک میلیون ریال است.

به گفته وی شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره در انتهای خیابان غفاری، دانشگاه آزاد اسلامی، طبقه اول، اتاق ستاد اقامه نماز دانشگاه ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار