در یک اقدام خداپسندانه، یک خیر سلطانیه ای کفالت 121نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت کمیته امداد را برعهده گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۹۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه با بیان اینکه رسیدگی به ایتام از آموزه های دینی دراسلام و جزو تاکیدات و سفارشات ائمه معصومان (ع) است ، گفت : برنامه های مختلفی برای حمایت از ایتام در طول سال به ویژه ماه رمضان اجرا می شود .

سید محسن احمدی با اشاره به اینکه اجرای طرح اکرام به منظور مشارکت خیران در حمایت از ایتام نیازمند در کمیته امداد اجرا میشود، افزود: با مشارکت خیران در طرح اکرام زمینه تامین معاش ایتام تحت پوشش کمیته امداد فراهم شده و عزت نفس آنها احیاء می شود.

وی توسعه کمی و کیفی طرحهای مشارکتی از جمله طرح اکرام را جزو برنامه های مهم کمیته امداد شهرستان سلطانیه در سالجاری عنوان کرد و افزود : برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت اقشار مختلف برای مشارکت در این طرح انجام شده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه در ادامه از جذب یک خیر در قالب حامی طرح اکرام و محسنین در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد : در یک اقدام خداپسندانه یکی از خیران اهل سلطانیه ای مقیم تهران کفالت 121 نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه را بر عهده گرفت .

وی یاد آور شد : طبق هماهنگی به عمل آمده این خیر ماهیانه مبلغ 85 میلیون و هفتصد هزار ریال برای کمک به ایتام و خانواده های محسنین تحت تکفل خود به کمیته امداد شهرستان سلطانیه مساعدت می کند .

احمدی با بیان اینکه مشارکت مردم زمینه خدمت رسانی هدفمند به جامعه هدف این نهاد را فراهم می کند ،افزود : با مشارکت مردم در برنامه های محرومین زدایی کمیته امداد منابع مالی مورد نیاز برای خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت حمایت این نهاد تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد شهرستان سلطانیه در ماه رمضان حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است ، گفت : به همین منظور پایگاه های حامی یابی طرح های اکرام ومحسنین درطول ماه رمضان به ویژه شب های قدر در مساجد این شهرستان دایر است.

ارسال نظرات