خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: آنچه انقلاب امام را شاخص کرد فکر و اندیشه امام بود، اسلام سرلوحه اندیشه امام بود و اسلام دایه نجات بشر در همه جهان را دارد.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۵۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

وی با یادآوری خاطره ای گفت: یکی از اساتید تعریف می کرد که رفته بودیم برزیل در ساحل برزیل جوانی آمد پرسید اهل کجایید؟ گفتیم ایران جوان برزیلی گفت ایران، علی دایی من اعصبانی شدم و گفتم بله ما ایرانی هستیم، ایران انقلابی، عکس کوچکی از امام (ره) داشتم و به او  نشون دادم دیدم عکسی از جیبش درآورد بزرگتر از عکس امامی که من به او  دادم،  امام معجزه انقلاب اسلامی است .

شجاعی مهر در ادامه بیان کرد : در کتابچه ای خواندم که یک نویسنده خارجی 380جلد کتاب از امام (ره) نوشته بود از ولادت امام (ره)، مبارزات امام، تبعید های امام و وصایای امام در این کتب ذکر شده بود .

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) گفت : مسلملنان نمی دانند این درد را به کجا ببرند که آل سعود و خادمان حرمین به اسراییل اطمینان می دهد که اسلحه خودمان را علیه شما به کار نمی بریم .

سند حرف امام سفر رییس جمهور آمریکا، ترامپ به عربستان و اسراییل است  و دیگر سند حرف امام (ره) کمک های عربستان به رژیم غاصب صهیونیسم در جنگ با سوریه بود که هواپیما های اسراییلی سوختشان را عربستان تامین می کرد.

شجاعی مهر بیان کرد: متاسفانه در نظام آموزشی کشور یک جزوه از امام تدریس نمی شود! در حالی که امام همان قدرتی است که زمانی که حزب سوسیالیستی و لیبرال دموکراسی بر ما حاکم بود جمهوری اسلامی ایران را پیروز کرد.

وی یادآور شد: آنچه انقلاب امام را شاخص کرد فکر و اندیشه امام بود، اسلام سرلوحه اندیشه امام بود و  اسلام دایه نجات بشر در همه جهان را دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: ما قبل از انقلاب اسلام داشتیم ولی اسلام شاهنشاهی،امروز به فضل خداوند و اسلام ناب جرقه های این انقلاب در همسایگی ما دیده می شود در عراق سوریه لبنان و دیگر کشور های منطقه .

وی در پایان افزود: امام یک الگوی اجتماعی است؛ فرهنگ ما آسیب دید چون از مسیر و خط امام فاصله گرفت، امام اسوه ساده زیستی بود اما متاسفانه در حال حاظر مدیران ما مسابقه تجملگرایی گذاشته اند، برای ادامه سربلندی باید به مسیر امام بازگردیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها