خبرهای داغ:
شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر از مراحل اجرایی و تکمیلی طرح مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۳۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی در گرم‌ترین و سردترین وضعیت آب‌و هوایی، موجب شده پروژه در مدت ۱۹ ماه، به مراحل تکمیلی رسیده و نوید بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک باشد.

وی از مرکز همایش‌ها به عنوان فیروزه طرح های عمرانی یاد کرد و افزود: با توجه به ویژگی های خاص پروژه، مستندسازی از بخش‌‌های مختلف طراحی، معماری و تجهیزاتی ضروری است.

نجفی، با تاکید بر اعمال حساسیت هر چه بیشتر در موارد ایمنی خاطرنشان کرد:  لازم است در تقویت نکات ایمنی، استفاده از مطمئن‌ترین تجهیزات و آخرین فناوری‌ها، مورد توجه قرار بگیرد.

شهردار تبریز یادآور شد: با توجه به نیاز مبرم شهر به این پروژه و انتظارتی که شهروندان از اجرای پرشتاب این مرکز دارند، پیشرفت پروژه باید با زمان‌بندی‌های کوتاه و دقیق، مطابق باشد.

وی بر لزوم تسریع در بخش های اجرایی طرح با لحاظ اصول کیفی و صرفه‌جویی تاکید و اضافه کرد: مساعد شدن وضعیت هوا و آغاز فصل عمرانی، فرصت مناسبی است تا بخش‌های تکمیلی و جزئیات اجرایی طرح با سهولت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

ارسال نظرات