فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را از بارزترین ویژگی امام(ره) عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۲۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی یعقوبیان صبح امروز ضمن تسلیت ایام رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت  یاد و خاطر شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در رابطه با ویژگی‌های امام(ره) گفت: مردمی بودن، شجاعت، انقلابی بودن، توجه عمیق به آموزه‌های اسلام ناب، اهتمام و عزم راسخ در جهت پیاده کردن و نشر احکام اسلامی، پافشاری بر تشکیل حکومت اسلامی مبتنی بر معارف اهل‌بیت(ع) خداترس بودن و نهراسیدن از هیچ قدرتی در دنیا به‌جز خداوند، توکل و اعتماد بر خداوند و وعده‌های الهی ایمان به مردم و سپردن و واگذاری کارها به مردم از مهمترین ویژگی های امام (ره) بود.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه و رسالت سنگین امروز مردم و مسئولین در کشور اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت در فضای جامعه ما شناخت دقیق آرمان‌ها و اهداف امام(ره) و انقلاب اسلامی است و بر پایه همان هدف‌ها بود که ریل‌گذاری این نظام و انقلاب نیز انجام گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار اذعان داشت: بارزترین و شاخص‌ترین ویژگی امام(ره) که از ایشان شخصیتی ممتاز و پیشرو در تمام صحنه‌ها و میدان‌ها به ثبت رساند، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن امام(ره) بود.

وی با تاکید بر شناساندن راه، روش و سخن امام (ره) به نسل‌های آینده یادآور شد: جزء ضروری‌ترین کارها و مهم‌ترین اهداف و رسالت همه آحاد، مردم به‌ویژه مسئولین، شناساندن راه، هدف، مبانی فکری امام(ره) و علل به وجود آمدن انقلاب اسلامی به نسل جوان باید باشد.

یعقوبیان تصریح کرد: تبلور عینی امام (ره) مجسم در ۲۱ جلد صحیفه نور، وصیتنامه الهی سیاسی امام(ره) امروز در معرض و در دسترس است.

وی در ادامه در رابطه با حفظ نظام و انقلاب اسلامی به یادگار مانده از امام راحل در مقابل نقش‌ها و ترفندهای امروز دشمنان اسلام نیز گفت: همه با تمسک به سیره و سلوک امام(ره) در جهت پیشبرد اهداف بلند و متعالی که امام(ره) ترسیم کرده‌اند حرکت کنند و در این راه که پیمانی بلند با آرمان‌های امام(ره) و شهدا است، ثابت‌قدم و بدون هیچ‌گونه ملاحظه و ترسی از ابر قدرت‌ها به دنبال ایجاد حکومت بزرگ اسلامی در دنیا باشند، که به فرموده امام عظیم الشان این شدنی و حتمی است.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در پایان در رابطه با علت محبوبیت امام(ره) در بین آحاد مردم در کشور و توصیه داشتن این خصوصیات به مسئولین گفت: امام(ره) حرف و عملش یکی بود و خود را برتر از مردم نمی‌دانست، در راه عقیده و اجرای مبانی و احکام اسلامی ثابت‌قدم و راسخ بود، برای مصالح خود و منافع افراد یا جریان‌ها اهل سازش یا تسامح نبود، ایمان کامل و قوی به خدا و اعتماد به مردم داشت، این عوامل در کنار یکدیگر امام(ره) را به چهره‌ مردمی در بین آحاد مردم تبدیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها