خبرهای داغ:
همزمان با ماه رمضان در حال برگزاری است:
امام جمعه آوج گفت: برنامه های ما در ماه رمضان باید در مسیر توجه به نیازمندان، هدایت یافتن ، بصیرت یافتن، رسیدن به تقوا و اخلاص در عمل باشد
کد خبر: ۸۸۶۹۱۵۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان پایور و وظیفه در محل حسینیه مدافعان حرم ناحیه آوج برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه آوج، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان بزرگترین فضیلتش این است که ظرف نزول قرآن می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف روزه داری در ماه مبارک رمضان یادآور شد: اولین و مهمترین هدف ماه مبارک رمضان رسیدن به هدایتی که اولیاءو پیامبران می خواهند می باشد.

هاشمی گفت: پیدا کردن توان و  نیروی تشخیص حق از باطل جز با روزه داری و انس با قرآن میسر نمی شود.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به برکات وفیوضات ماه مبارک رمضان ابراز کرد: از جمله فیوضات این ماه، سپاس و شکرگزای از خداوند و رسیدن به قرب الهی و رضوان الله می باشد.

وی مطرح کرد: یکی دیگر از اهداف روزه داری در این ماه این است که اغنیاء به یاد گرسنگان وتشنگان بیفتند.

این مسئول با اشاره به نقش روزه در تربیت نفس  انسان اذعان کرد: روزه داری به انسان کمک می کند تا بتواند گناهان روزمره خود را ترک کند و به عبارتی دیگر تمرینی است برای نه گفتن به نفس اماره انسان.

وی در پایان با اشاه به سومین هدف روزه داری افزود: سومین هدف روزه داری به فکر گرسنگی و تشنگی می باشد که در آخرت انسان ها به آن دچار می شوند.

هاشمی در پایان تاکید کرد: برنامه های ما در این ماه باید در مسیر توجه به نیازمندان، هدایت یافتن ، بصیرت یافتن،  رسیدن به تقوا و اخلاص در عمل باشد.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها