امام جمعه چالوس در جلسه اخلاق سپاه شهرستان:

پیروزی انقلاب نتیجه مقاومت و ایستادگی امام خمینی بر علیه ظلم و استبداد بود

حکومت وقت با تبعید امام به عراق و شهر نجف قصد داشت که امام به مرور به فراموشی سپرده شود اما حضرت امام دست از مبارزه ی بی امان خود بر نداشت و قیام 15 خرداد سال 1342 و شهدای گرانقدر آنروز را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در یازدهمین روز از ایام رمضان در سپاه ناحیه چالوس به همت حجت الاسلام نبوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس  جلسه اخلاق  در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام راشدی امام جمعه شهرستان  به سخنرانی در خصوص رحلت حضرت امام (ره) و قیام پانزده خرداد پرداخت.
حجه الاسلام راشدی امام جمعه شهرستان به بیان گوشه هایی از شخصیت عظیم امام (ره) و حرکت انقلابی ایشان و قیام عظیم 15 خرداد سال 1342 مطالبی بیان کرد.
وی گفت : حکومت وقت با تبعید امام به عراق و شهر نجف قصد داشت که امام به مرور به فراموشی سپرده شود اما حضرت امام دست از مبارزه ی بی امان خود بر نداشت و قیام 15 خرداد سال 1342 و شهدای گرانقدر آنروز را گرامی داشت.
وی اظهار داشت: از همین زمان نقطه ی شروع حرکت انقلاب امام آغاز شد و با تحمل مشقت های فراوان بالاخره  این نهضت و انقلاب در سال 1357 به بار نشست.
امام جمعه چالوس عنوان کرد:  مردم انقلابی به رهبری امام خمینی(ره) حکومت دست نشانده ی شاهنشاهی را ساقط نمود و سرانجام با پیروزی خون بر شمشیر جمهوری اسلامی استقرار یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار