قاري ممتاز بین‌المللی جمهوري اسلامي ایران در گفت‌وگو با «بسیج»:
«حامدعليزاده» قاری وموذن بین المللی از تربت جام، تلاوت قرآن در حضور مقام معظم رهبری را به عنوان بهترین خاطره قرآنی خود یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۱۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
 حامد علیزاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستم در پناه قرآن پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در اين دوره از مسابقات قرآني به رخ جهانيان بکشانم.

اوی با تشکر و قدرداني از زحمات والدين، همسر و اساتيد قرآني خود افزود: کسب مقام اول اين دوره از مسابقات را مديون امام رضا علیه‌السلام، توسل به درگاه ايزد الهي، اهل‌بیت (ع) و دعاهاي مردم تربت‌جام و مشهدي می‌دانم.

وي از آرزوی دیرینه خود در سال 94 و تلاوت قرآن در حضور مقام معظم رهبری به عنوان بهترین خاطره قرآنی یاد کرد وادامه داد: کسب رتبه نخست اين دوره مسابقات را به مردم شريف ايران اسلامي و رهبر عزيزم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تقديم می‌کنم.

 
وي با ياد خاطره شهداي منا خاطرنشان کرد: در هنگام تلاوت قرآن با ياد شهيد منا حاج حسني کارگر در جايگاه حاضر شدم و از روح مطهر اين شهيد کمک گرفتم.
عليزاده با اشاره به قبل از سفر به مالزي تصريح کرد: قبل از پرواز به کشور مالزي چند دقيقه فرصت حاصل شد به پابوس امام هشتم علي بن موسی‌الرضا علیه‌السلام مشرف شوم و با توسل جستن از امام رئوف خواستم که در هنگام تلاوت از عنایاتشان بی‌بهره نمانم.

در ادامه این گفتگو پدر قاري ممتاز بین‌المللی جمهوري اسلامي حامد عليزاده که خود از مفاخر قرآنی است با اشاره به احساس خود پس از کسب رتبه اول مسابقات توسط فرزندش گفت: خداوند را سپاسگزاريم که در اين برهه از زمان که مردم ايران اسلامي در جشن انتخابات پيروز شدند افتخار بزرگ قرآني نصيب نظام جمهوري اسلامي شد که اين توفيقات را به مردم شريف ايران و به‌ویژه همشهريان تربت‌جامی تبريک می‌گویم.

استاد قرآن غلامحسن عليزاده با ابراز خوشحالي افزود: ازآنجاکه اين موفقيت باعث مسرت و شادماني رهبر عزيز را فراهم آورده است بسيار مسروريم.

وي با اشاره به موفقیت‌های قرآني فرزندش حامد عنوان کرد: فرزندم با تلاش و پشتکار بسيار در حين تحصيل توانست مراتب پيشرفت را زير نظر اساتيد قرآني سپري نمايد و در دوران دانش‌آموزی، دانشجويي و مسابقات آزاد کشوري رتبه‌های برتر کسب کند و درنهایت به‌عنوان تنها نماينده جمهوري اسلامي به مسابقات بین‌المللی مالزي اعزام و حائز به کسب رتبه نخست شد.

حامد عليزاده سال 1369 در خانواده قرآني و فرهنگي در استان خراسان رضوي شهرستان تربت‌جام متولد شد و از دوران کودکي فعالیت‌های قراني را زير نظر پدرش و ديگر اساتيد قرآني شروع و تا امروز که به اين موفقيت بزرگ رسيده است.

گفتنی است؛استاد حامدعلیزاده در بدو ورود به مشهد مورد استقبال مردم و مسئولان قرارگرفت و درادامه برنامه ها و بازگشت به زادگاهش تربت جام به زیارت پنج شهید گمنام  این شهرستان می رود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها