قاری بین المللی قرآن در گفتگو با «بسیج»:
مسعود سیاح گرجی گفت: محفل انس با قرآن هزینه هایی دارد که مسئولان باید توجه داشته باشند در سال های اخیر ما می بینیم جاهای دیگر خیلی راحت خرج می شود ولی به قرآن که می رسد دوستان می گویند بودجه نداریم.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۹۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
مسعود سیاح گرجی قاری بین المللی قرآن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کرسی های تلاوت قرآن گفت: کرسی های قرآن که برای مساجد در نظر گرفته شد مدتی راه افتاد ولی به دلیل مشکلات مالی ادامه پیدا نکرد قطعا نیاز است که مسئولان در ارگان های مختلف از این قضیه حمایت کنند.

گرجی گفت: مساجد خیلی توان مالی ندارند محفل انس با قرآن لوازمی نیاز دارد هزینه هایی دارد که مسئولان باید توجه داشته باشند در سال های اخیر می گویند ما بودجه نداریم ولی ما می بینیم جاهای دیگر خیلی راحت خرج می شود ولی به قرآن که می رسد دوستان می گویند بودجه نداریم.

قاری بین المللی قرآن گفت: خیرات و برکاتی که در قرآن است بی شمار می باشد ولی مسئولان هنوز این قضیه را متوجه نشده اند دولتمردان ما با جامعه قرآنی جلسه برگزار نمی کنند وقتی مسئولان توجهی به قرآن ندارند از مردم چه انتظاری می رود. کم توجهی به قرآن و توجه به مسائل دیگری مثل موسیقی و کنسرت که الان دغدغه همه مسئولان شده ضربه به ما می زند اگر این اندازه برای قرآن هم دغدغه داشتند خیلی خوب بود.

ارسال نظرات