مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با «بسیج»:
سردار غلامی گفت: هرجا که تهدیدی علیه ایران نظام و انقلاب می‌شود،سپاه و بسیج قدرتمندانه ورود پیدا می کند و پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۶۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
سردار نعمان غلامي مسئول سازمان بسيج سازندگي در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اقتدار وتوانایی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج باعث شده که دشمن چشم طمع به کشورعزیزمان نداشته باشد و فکر تجاوز به میهن ما را در سر نپروراند، گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن‌چنان جان‌برکف در هشت سال دفاع مقدس و نیز بعد از جنگ‌، از انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع نمی‌کرد، امروز شاهد چنین کشوری مقتدر و با عظمت نبودیم.
 
وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش کشورمان به سادگی مهیا نشده است و برای ایجاد چنین امنیت و اقتداری، خون شهدای بسیاری بر زمین ریخته شده است، تاکید کرد: امروز هر چه که از امنیت و اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به برکت جانفشانی‌های جان‌برکفان نیروهای مسلح کشور است که هموراه باید قدردان این عزیزان بود.
 
سردار غلامی،تهدیدات مختلف مقابل نظام و انقلاب را بی اثر خواند و افزود:هرجا که تهدیدی علیه ایران نظام و انقلاب می‌شود،سپاه و بسیج قدرتمندانه ورود پیدا می کند و پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب است .
ارسال نظرات