خبرهای داغ:
با حضور مردم و مسئولان شهرستان برخوار

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجدجامع دولت آباد

بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولان شهرستان برخوار در مسجد جامع شهر دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۳۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولان شهرستان برخوار در مسجد جامع شهر دولت آباد برگزار شد.

امام جمعه شهر دولت آباد حضرت امام خمینی (ره) ‌را از نوادر و بزرگترین شخصیت های قرن اخیر و الگویی برای جهان اسلام، ‌مسئولان و مردم نام برد.

حجت الاسلام محمود آبادی تهجد و شب زنده داری، خضوع، خشوع، شجاعت و صداقت در گفتار و صلابت در بیان را از مهمترین ویژگی ها معنوی و دینی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد.

وی گفت: از سال ۱۳۴۱ به بعد فعالیت های سیاسی مردم با روشنگری و رهبری حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

محمودآبادی یادآور شد: مرحوم امام ره با تلاش های خود برای براندازی نظام و دولت شاهنشاهی؛ در سال ۱۳۵۷ موفق شدند با مدد الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه گذاری کنند.

امام جمعه شهر دولت آباد روحیه استکبار ستیزی و دشمنی با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را از مهمترین شاخصه سیاسی اجتماعی حضرت امام خمینی (ره) در طول ۱۰ سال پس از پیروز ی انقلاب دانست و افزود: امام راحل (ره) علی رغم فشار هایی اطرافیان، هیچگاه زیر بار استکبار و ظلم نرفتند و می فرمودند: رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است؛ هرگاه گرگ و میش با هم رفیق شدند ما هم با آمریکا رابطه برقرار می کنیم.

حجت الاسلام محمود آبادی علاوه بر روحیه استکبار ستیزی، توجه دادن مسلمانان جهان به قدس شریف، دفاع از مستضعفین و محرومان جامعه، تلاش برای ریشه کنی ظلم و فساد را از مهمترین شاخصه های رفتار سیاسی اجتماعی حضرت امام خمینی (ره) برشمرد.

ارسال نظرات