حجت الاسلام جنگجو در گفت و گو با «بسیج»:

ثبات ایران مدیون تلاش های نیروهای مسلح است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: امروزه به برکت وجود سپاه و بسیج و همچنین نیروهای مسلح است که ملت ایران در میان این همه ناآرامی در منطقه در ثبات و آرامش به پیشرفت خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۲۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
حجت الاسلام جنگجو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروزه به برکت وجود سپاه و بسیج و همچنین نیروهای مسلح است که ملت ایران در میان این همه ناآرامی در منطقه در ثبات و آرامش به پیشرفت خود ادامه می دهد، گفت: بسیج در ساختار انقلاب اسلامی آن چنان عظمت و بزرگی یافته است که موجب آبروی و اعتبار برای افراد و رمز پیروزی، عظمت و افتخار اسلام و مسلمین است و امروزه یکی از رمزهای اقتدار و امنیت ایران اسلامی، همین وجود نیروهایی انقلابی همچون سپاه و بسیج است.
 
وی ادامه داد: از تشکیل بسیج در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام(ره) چیزی نمی گذشت که این بسیج نوپا در ابتدای تشکیل خود با آزمون سخت جنگ تحمیلی مواجه شد و از آن سربلند بیرون آمد و قدرت بسیج را به رخ جهانیان کشید.
 
حجت الاسلام جنگجو تاکید کرد: امام راحل تشکیل بسیج را از برکات و الطاف الهی برای ملت انقلابی توصیف کردند بنابراین بسیج تشکلی مکتبی و ولایی است که هم پا و همراه انقلاب بوده و است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان اظهار داشت:نام زیبای بسیج در بردارنده قداست، پاکی، ایثارگری و از خود گذشتگی هاست و امروز همه می خواهند نام خود را با نام زیبای بسیج زینت دهند.
ارسال نظرات