خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز:

مبارزه با ظلم و ستم از آرمان‌های امام خمینی(ره) بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز اذعان کرد: عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم از اهداف مهم امام خمینی(ره) بود و به همین دلیل ایران اسلامی و اندیشه های امام دشمنان زیادی دارد.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۶۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) گفت: اندیشه های سیاسی امام خمینی( ره) در آثار برجای مانده از ایشان قابل مطالعه و تامل است.
وی در ادامه افزود: با مطالعه آثار و اندیشه های سیاسی و مبانی امام خمینی می توان بسیاری از ساز و کارهای جمهوری اسلامی را درک کرد.
این مسئول با اشاره به ارتقاء و پیشرفت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با الهام گیری از اندیشه های امام خمینی و رهبری مقام معظم رهبری انفلاب اسلامی ایران توانسته به بالاترین و بهترین نقطه از اوج در اکثر عرصه ها برسد.
شجاعی مهر اضافه کرد: عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم از اهداف مهم معمار کبیر انقلاب بود و به همین دلیل ایران اسلامی و اندیشه های امام دشمنان زیادی دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز تصریح کرد: امام خمینی انقلاب اسلامی را برپایه الهیات  و مکتب اسلامی بنا کرد که مکتبی جهانی عنوان شده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد امام راحل اظهار کرد: هر ساله به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مراسم با شکوهی با حضور رهبری معظم در کنار مزار ایشان برگزار می شود.
این مسئول ادامه داد: همه مردم با شوق بسیار در مراسم سالگرد امام خمینی شرکت می‌کنند چرا که باید یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) را زنده نکه دارند.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها