خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی محبوب همه مسلمین جهان است.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۶۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
سیدضیاءهاشمی امام جمعه شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستانه بیست و هشتمین سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) محبوب همه مسلمین جهان است.
وی با اشاره به محبوبیت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) توانست در برابر همه مستکبرین ایستادگی کند و اهداف دشمنان را خنثی کردایشان مایه سربلندی مسلمین و امت مسلمان است.
امام جمعه شهرستان آوج تاکید کرد: با اینکه جوانان و نوجوانان زمان و حضور امام  راحل را درک نکرده اند ولی هر ساله جوانان و نوجوانان بسیاری با شوق و اشتیاق از سراسر کشور در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب شرکت می‌کنند.
حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت سال ها از رحلت امام خمینی(ره)وی همچنان محبوبیت دارند چرا که این محبوبیت را در ارتباط تنگاتنگی که با پروردگار داشتند، کسب کرده.
این مقام مسئول با اشاره به اندیشه های امام خمینی راحل اذعان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی چند بعدی که آثار زیادی نیز از وی برجای مانده است رهبری نظامی بود که انقلاب را بر پایه اندیشه های اسلامی برقرار کرد.
وی با اشاره به مبارزات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ارتباط با  فتنه و فتنه گران تصریح کرد:"  بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی همیشه در مقابل فتنه‌ها و عوامل ایجاد فتنه موضع قاطی داشتند و در برابر آنان مقاومت و ایستادگی می کردند.
امام جمعه شهرستان آوج تشریح کرد: وی با درایت و تدبیر کشور را از توطئه ها و نقشه های شوم فتنه گران نجات دادند.
حجت الاسلام هاشمی متذکر شد: اندیشه های استکبار ستیزی،مبارزه با فتنه و فتنه گران،اندیشه های سیاسی امام در وصیت نامه ایشان به وضوح مشاهده می‌شود.
1003/ت30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها