امام‌جمعه قوچان عنوان داشت: امام خمینی(ره) وعده الهی را جامه عمل پوشاند.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۴۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع قوچان بابیان این مطلب که در دنیا و در میان مسلمان و شیعیان انقلاب‌های فراوانی اتفاق افتاده است اظهار داشت: انقلاب مشروطه، میرزای شیرازی، میرزا کوچک خان جنگلی و ... اما انقلاب اسلامی ایران به زعامت امام راحل همه این انقلاب‌ها را جمع کرد.

وی ادامه داد: حرکت دست‌مایه امام(ره) از مسیری گذشت که افراد زیادی از این مسیر عبور کرده بودند اما روح مسیحایی امام (ره) توانست همه این‌ها را به ثمر بنشاند.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به این مطلب که خداوند وعده همراهی محسنین و نیکوکاری را به انسان‌ها داده است، گفت: بعد از معصومین کسی نتوانسته است این وعده الهی را جامه عمل بپوشاند مگر امام خمینی(ره).
 
وی با تأکید بر اینکه دو نکته اساسی دکترین امام خمینی(ره) مسائل الهی و تکیه به مردم بود و نتیجه و عصاره آن حکومت ولایت‌فقیه است خاطرنشان کرد: ایران اسلامی زمانی کشتی جنگی ابرقدرت‌های جهان بود و هرگاه کشورهای قدرتمند می‌خواستند خود را به نتیجه برسانند از ایران استفاده می‌کردند، اما با به میدان آمدن بنیان‌گذار انقلاب بساط آن‌ها در هم پیچیده شد.
 
حجت الاسلام محمدعلی دستجردی با اشاره به این مطلب که اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد امروز نامی از اسلام نیز در دنیا وجود نداشت گفت: امروز وظیفه ما یاری‌کردن رهبر معظم انقلاب و نیز فرمان برداری از ولایت‌فقیه است.
 
وی ادامه داد: وظیفه امروز جوانان ما کار، تلاش و تحصیل است تا با گرفتن تخصص، حرکت‌های علمی و جنبش‌های نرم‌افزاری را به ثمر برسانند و جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران را در جهان اثبات و به‌مانند پتک محکمی بر سر غربی‌ها بکوبند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها