معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد؛
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی تمام ساحتی در همه ابعاد زندگی بود و ضروری است نسل آینده انقلاب اسلامی با افکار و اندیشه های آن بزرگمرد تاربخ آشنا شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۴۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، براتعلی منصوریان عصر دیروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در تربت حیدریه اظهار کرد: امام راحل یک شخصیت تمام ساحتی در ابعاد مختلف زندگی بود و با وجود اینکه عالی ترین و برجسته ترین مقام کشور را داشت در ساده زیستی محض زندگی می کرد.
 
وی بر انتقال افکار و اندیشه های امام راحل به نسل جوان تاکید کرد و افزود: تمام ابعاد شخصیتی امام راحل باید بعنوان یک الگو برای جوانان تبیین و بازخوانی شود تا فرزندان آینده انقلاب که مدیریت جامعه را بر عهده دارند با این شاخصه ها ارکان مدیریتی کشور را هدایت کنند.
 
منصوریان خاطر نشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی برجسته ترین و با صلابت ترین رهبر دنیا بود و با وجود همه تهدیدات، تحریمها و مشکلات بدون هراس از دشمن کشور را با آرامش معنوی خود مدیریت می کرد و همین باعث شد تا ملت در کنار امام(ره) عاشقانه حضور داشته باشند.
 
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: پیروزی انقلاب در شرایطی رقم خورد که ابرقدرت های غرب و شرق عالم برای ملتها و کشورها تمدن سازی کرده و بر آنان حکومت می کرد اما امام خمینی(ره) با معرفی ایدوئولوژی انقلاب اسلامی همه قدرتهای پوشالی دنیا را به چالش کشید.
 
وی اضافه کرد: امام راحل با شعار نه غربی و نه شرقی انقلاب جهانی را پایه ریزی کرد و اکنون رهبری این تمدن نوین در سایه باورها و اعتقادات و ظرفیت ها در حال گسترش است.
 
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: امروز هیچ معادله ای در منطقه غرب آسیا بدون حضور ایران قابل حل نیست و جمهوری اسلامی نقش مهم و اثر گذاری در تصمیم گیری نظام منطقه دارد.
 
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عصر دیروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در صحن آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد. انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها