مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سرهنگ کریمی گفت: ما باید از راه وروش وسیره امام (ره)جدا نشویم و تنها راه تدام انقلاب اسلامی، تبعیت از امام عصر(عج) و ولایت فقیه است
کد خبر: ۸۸۶۸۹۳۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار غلام کریمی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در بخش سراب میمه شهرستان دهلران برگزار شد، اظهار کرد: اولین انقلاب، انقلاب حضرت موسی (ع) و یکی از انقلاب های بزرگ توسط پیامبران بود اما متاسفانه به دلیل تحلیل نادرست خواص زمان آن حضرت نتواست در مسیر اصلی خود قرار گیرد و ادامه پیداکند.

وی افزود: دومین انقلاب، انقلاب پیامبر اکرم (ص) بود، انقلاب بزرگ اسلامی در حجاز که توسط نبی مکرم اسلام به ثمر نشست که این انقلاب در مدینه پایه گذاری شد و حدود 11سال طول کشید که به دلیل خیانت خواص و زر و زور و قدرت آنها سبب شد بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) قدرت به دست بنی امیه و بنی عباس بیفتد و در روز عاشورا سر از تن نوه پیامبر جدا کنند و از مسیر اصلی جدا و به حاشیه ببرند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: سومین انقلاب، انقلاب اسلامی ایران که بعداز 15قرن توسط حضرت امام (ره) در ایران پایه گذاری شد.

وی تصریح نمود: امام خمینی (ره) که در ان دوران در سن60 سالگی قرار داشتند توانستند در برابر استکبار و طاغوتیان بایستد وحکومت پهلوی را از صحنه خارج نمایند.

سرهنگ کریمی ابراز داشت: بعد از تشکیل انقلاب اسلامی در ایران استکبار و دشمنان این مرز و بوم به هرشکلی از جمله تحریم، جنگ تحمیلی و ترور خواستند انقلاب اسلامی را از راه درست و اصلی خود منحرف کنند اما به دلیل روحیه انقلابی و جهادی و حضور حداکثری مردم در صحنه نتوانسند.

وی در ادامه به ویژگی های امام راحل اشاره کرد وگفت: امام در بین فقها از گذشته تازمان حیات وی در طول تاریخ اسلام یک شخصیت دینی منحصر به فرد بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ادامه داد: از دیگر ویژگی های امام (ره) فقیه جامع الشرایط، فیلسوف، عارف، شجاع و زمان شناس و سازش ناپذیر در مقابل دشمنان بود.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان نمود: امام(ره) گفت که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر و در جایی دیگر فرمودند جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده اسلام ناب محمدی می باشد، اسلامی که در آن ارزشهای اسلامی دایر و حاکم است .

سرهنگ کریمی گفت: ما باید از راه وروش وسیره امام (ره)جدا نشویم و تنها راه تدام انقلاب اسلامی، تبعیت از امام عصر(عج) و ولایت فقیه است

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در پایان از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تشکر کردند و بیان نمود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیروز واقعی انتخابات خود مردم وملت ایران هستند.

ارسال نظرات