فلاح مراد گفت: مردم استان البرز امروز با حضور خود قیام تاریخی را رقم زدند و بیش از سهمیه اعلامی در حرم مطهر حاضر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۵۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احمد فلاح مراد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای اعزام زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) از استان البرز صورت گرفته بود که تاکنون این مهم به نحو احسن اجرایی شده است، اظهار کرد: مصادف شدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با ایام ماه مبارک رمضان سبب شد استان‌هایی چون البرز، تهران و قم وظایف بیشتری نسبت به سنوات گذشته بر عهده بگیرند.
 
مردم استان البرز با حضور خود قیام تاریخی را رقم زدند/ بیش از سهمیه اعلامی در حرم مطهر حاضر شدند 

وی با اشاره به سهمیه ۲۰ هزارنفری اعزام زائر از استان البرز به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال آن حضرت، گفت: امروز مردم استان البرز با حضور پرشور خود در حرم مطهر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدیدعهد و پیمان کردند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور البرز تصریح کرد: مردم استان البرز امروز با حضور خود قیام تاریخی را رقم زدند و بیش از سهمیه اعلامی در حرم مطهر حاضر شدند.

فلاح مراد بابیان اینکه تاکنون طبق آمار دریافتی بیش از ۳۰ هزار زائر از استان البرز در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور پیداکرده‌اند، گفت: این آمار به‌صورت تصاعدی در حال افزایش است.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه شاهد خدمت‌گزاری عوامل پلیس وامدادی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان البرز به زائران هستیم، خاطرنشان کرد: امروز قیام انقلابی اساسی از سوی مردم استان البرز اتفاق افتاد.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان البرز بابیان اینکه اتوبان آزادگان مملو از اتوبوس‌های حامل زائران مرقد امام از استان البرز است، اعلام کرد: تمهیدات لازم برای افطاری و بازگشت زائران در نظر گرفته‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها