امام جمعه دهلران گفت: بعد از ارتحال امام راحل که همه امت ایران غرق در اندوه و ماتم از دست دادن امام خود بودند انتخاب الهی گونه مقام معظم رهبری دل های امت را آرام کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۲۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل، اظهار کرد: ارتحال امام غم و اندوه بزرگی بر دل های امت اسلام وارد کرد.

وی افزود: بعد از ارتحال امام راحل که همه امت ایران غرق در اندوه و ماتم از دست دادن امام خود بودند انتخاب الهی گونه مقام معظم رهبری دل های امت را آرام کرد و یک بار دیگر خداوند بر امت اسلام منت نهاد.

موسوی با بیان اینکه همواره در طول تاریخ نسل پس از نسل علما و فقها در عصر غیبت از اسلام پاسداری کردند، عنوان کرد: امام راحل با بعد معنوی و الهی خود وارد میدان شد و امید و خودباوری را در دل های مردم مظلوم و بی دفاع و خسته از ظلم طاغوت را زنده کرد.

وی با اشاره به رابطه عمیق و معنوی امت و امام راحل گفت: در سال 56 و 57 مردم ایران پس از توهین یک روزنامه به امام کفن پوش به خیابان ها آمدند و از امام حمایت کردند.

امام جمعه دهلران با اشاره به سند ننگین 2030 اظهار کرد: همانگونه که بنیانگذار انقلاب اسلامی در مقابل اجرای قانون کاپیتالاسیون جانانه و شجاعانه ایستاد امروز نیز مقام معظم رهبری در مقابل سند ننگین 2030 ایستاد و سند 2030 را کاپیتالاسیون عصر حاضر خواند.

وی گفت: همانگونه که مردم همواره اثبات کرده اند که به شعار یا لیتنا کنا معک عمل کرده اند امروز نیز در مقابل اجرای این سنند ننگین خواهند ایستاد.

موسوی با اشاره به تهذیب نفس، خودساختگی و استقلال امام راحل اضافه کرد: امام راحل هیچگاه اجازه دخالت و نفوذ بیگانگان در کشور را به بیگانگان نداد چرا که امام خداوند و امداد الهی را درنظر داشت و قدرت خداوند را بالاتر از قدرت بیگانگان می دانست.

وی تصریح کرد: عده ای می خواهند زمینه نفوذ بیگانگان را در کشور فراهم کنند که می بایست به این افراد اعلام کنیم که وصیت نامه امام راحل را که نقطه حرکت و چراغ راهی برای ملت ایران به ویژه مسئولان است مطالعه کنند و در محل کار خود نگهداری کنند.

امام جمعه دهلران عنوان کرد: امروز آنچه که مدنظر و هدف اصلی مقام عظمای ولایت است حفظ و ادامه دادن و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام راحل است تا به فضل الهی به صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان(عج) است.

ارسال نظرات