خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه تمام ظالمان جهان علیه انقلاب اسلامی در حال توطئه هستند، گفت: امام خمینی(ره) سیاست‌گذاران و سیاست‌ها را در جهان متغییر ساختند.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۷۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،آیت‌الله محمدحسن اختری عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی نماز جمعه کلانشهر اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال امام راحل اظهار داشت: امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن خاطرات مهم همچون ارتحال امام (ره) است.

وی با بیان اینکه امام(ره) از روزهای نخستین حرکت‌شان راهگشا، امیدآفرین، روشنگر و روشن‌ساز بودند، افزود: همچنان این راه به روشنگری خود تداوم می‌بخشد. امروز اسلام ناب محمدی و مکتب امام راحل به عنوان یک مکتب پویا و حیات بخش در دنیا در حال گسترش است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بیان کرد: مکتب امام(ره) به‌عنوان مکتبی زنده برای محققان و پژوهشگران همچنین به‌عنوان مکتب ریشه‌دار و اساسی و با هویت و نجات‌بخش در تمام عرصه‌های بین‌المللی در میان مسلمانان و غیر‌مسلمانان مورد پژوهش و عمل قرار می‌گیرد.

وی گفت: امام خمینی(ره)‌در جهان قدمی برداشت که هیچ‌یک از شخصیت‌های بزرگ جهان، علما و اندیشمندان نتوانستند چنین موجی را ایجاد کند. امام خمینی(ره) سیاست‌گذاران و سیاست‌ها را در جهان متغییر ساختند. امام(ره) جهانی که آن روز به دو بلوک تقسیم شده بود را دگرگون کرد؛ در جهان امروز تمام ظالمان در توطئه هستند که برای مقابله با این انقلاب چه نقشه‌ای را ایجاد کنند.

آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه ما باید به خوبی به این انقلاب و حرکت امام(ره) توجه داشته و قدر‌شناس ایشان باشیم، عنوان کرد: مردم خوزستان که همواره نقش‌آفرین بود‌اند، در حرکت انقلاب، پویایی و پیروزی انقلاب نیز نقش مهمی داشتند بنابراین امروز نیز باید با توکل به خدا همچنان نقش‌آفرین باشیم.

وی ضمن بیان اینکه امام خمینی(ره) اسلام را زنده کرد و به امت اسلامی در جهان هویت بخشید، ابراز کرد: امروز دشمنان ما در فکر و اندیشه علیه ملت ما هستند چراکه این انقلاب مستضعفین است و هدف این انقلاب نیز نجات محرومان و مستضعفان بوده به‌همین دلیل است که ستمگران با این انقلاب سازش ندارند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بیان کرد: امام(ره) به مسلمانان عزت داد و حاضر نبود در برابر ستمگران و طغیان‌گران ذلت نشان دهد. به کشورهای عربی می‌گوئیم که ننگتان باد که سلمان به‌عنوان حاکم و خادم‌الحرمین شرمش نمی‌آید و در برابر رئیس‌جمهور آمریکا و خانواده بی‌هویت او ذلت نشان می‌دهد و چندین میلیارد دلار می‌دهد که از او حمایت کنند.

آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه عزت امام خمینی(ره) بزرگترین برکت و ثمره انقلاب اسلامی برای ملت ایران است و مقام معظم رهبری خلف صالح ایشان است، خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری شجاعانه و با قدرت در برابر استکبار و آمریکا و توطئه‌گران ایستادگی می‌کنند. 

وی گفت: حکومت بحرین به منزل یک روحانی که جز مسالمت و امنیت برای کشورش چیزی نمی‌خواهد یورش می‌برند؛  آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تنها کسی است که در 6 سال اشغال بحرین از سوی آل‌سعود به فکر مردم بحرین بود تا درگیری و جنگ داخلی اتفاق نیافتد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه جمهوری اسلامی در کنار دوستانش در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کرده است اما ما را حامی تروریست می‌دانند، بیان کرد: غرب با انواع سلاح و سیاستگذاری از تروریست‌ها حمایت می‌کند. غرب می‌خواهد مجموعه‌ای از تروریست‌ها در اختیارش باشد تا هر حکومتی را سرنگون کند و کودتاها انجام دهد.

وی ضمن بیان اینکه امام(ره) می‌فرماید مسلمان باید عزت داشته باشد، افزود: دولتمردان باید برای فقر‌زدایی، اشتغال، تولید همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند تلاش کنند تا انقلاب اسلامی سربلند، سرافراز و عزیز باشد همچنین مشکلات را حل و اقتصاد را رونق بخشند و تلاش کنند توانمندی دفاعی رشد یابد.

آیت‌الله اختری عنوان کرد: بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) ایجاد شد روز به روز در حال گسترش است. همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند آینده روشنی برای اسلام و انقلاب اسلامی پیش‌بینی می‌شود. ما پیروزی و وعده‌های تحقق یافته الهی را دیده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها