امام جمعه شهرستان فریمان گفت: باوجود دشمنی‌ها و تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن نام و یاد امام خمینی(ره) در اذهان ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمانان جهان اما پیوند عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی با خالق هستی و اظهار عبودیت و بندگی خدا رمز ماندگاری ایشان است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۶۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان‌آباد در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی و چند تن از مسئولان ادارات شهرستان فریمان در محل مسجد چهارده معصوم(ع) برگزارشد، به بیان ویژگی‌های شخصیتی امام راحل(ره) و رمز ماندگاری نام و یاد ایشان پرداخت و اظهارکرد: باوجود دشمنی‌ها و تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن نام و یاد امام خمینی(ره) در اذهان ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمانان جهان به‌کار بستند اما پیوند عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی با خالق هستی و جاوید مطلق و اظهار عبودیت و بندگی خدا رمز ماندگاری ایشان است.

وی ادامه‌داد: استقبال بی‌نظیر مردم از امام خمینی(ره) در 12بهمن 57 و نیز بدرقه تاریخی ملت در 14خرداد68 گویای ناتوانی دشمن در فاصله‌ انداختن بین مردم و امام راحل عظیم‌الشان است.

حجت الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: استکبارستیزی یکی دیگر از دلایل ماندگاری امام خمینی(ره) است که در رفتار و گفتار ایشان به روشنی دیده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها