به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد:

ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: بی تردید این الگوی حکومتی با گفتمان منحصر بفرد خود نه تنها در هندسه قدرت جهانی شکاف عمیق را ایجاد و تزلزل امپراتوری قدرت های مستکبر و سلطه گر را رقم زده است بلکه ظهور دنیایی جدید با نقشه‌ای مبتنی بر "عدالت" و "معنویت" را به واقعیتی دست یافتنی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۳۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، ناحیه مقاومت بسیج مهریز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه بدین شح است:

چهاردهم و پانزدهم خردادماه هر سال یادآور شخصیتی بزرگ و تاریخ ساز است که احیاءگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر جاهلیت مدرن نام گرفت و با بصیرت، ژرف نگری و عظمت خود نه تنها ایرا ن را از سلطه بیگانگان و نظام پلید شاهنشاهی رهایی بخشید بلکه بسترهای جنبش استقلال طلبی و آزادیخواهی را برای سایر ملل و جوامع تحت سلطه مستکبران و قدرت های شیطانی فراهم آورد.

تردیدی نیست ژرفنای میراث فکری و وصیت نامه سیاسی – الهی امام راحل (ره) "استکبارستیزی" و "نه گفتن به استکبار و عدم تبعیت از خواسته‌های شیطان اکبر" است، بایستی در قالب یک مجاهدت فراگیر توسط دلسوزان انقلاب و رهروان واقعی امام (ره) مورد تبیین و روشنگری قرار گرفته تا راهبردهای این جهاد بزرگ در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و هنر ترسیم و در عمل به گفتمان حاکم و غالب امروز جامعه تبدیل شود تا منافذ امید دشمن برای نفوذ و تحمیل اراده در هر عرصه‌ای مسدود گردد.

در ادامه این بیانیه الگوی نظام ولایت فقیه و مردمسالاری اسلامی به عنوان یک الگوی نوین، مترقی و کارآمد برای اداره جوامع و حکومت ها، میراث ارجمند و سعادت بخش امام خمینی (ره) برای آحاد ملت‌ها توصیف و تأکید شده است

بی تردید این الگوی حکومتی با گفتمان منحصر بفرد خود نه تنها در هندسه قدرت جهانی شکاف عمیق را ایجاد و تزلزل امپراتوری قدرت های مستکبر و سلطه گر را رقم زده است بلکه ظهور دنیایی جدید با نقشه‌ای مبتنی بر "عدالت" و "معنویت" را به واقعیتی دست یافتنی تبدیل کرده است.

ملت ایران براساس آموزه های دینی، انقلابی و تاریخی، توصیه راهبردی امام خمینی (ره) مبنی بر "پشتیبانی از ولایت فقیه" را همچنان عامل اصلی ماندگاری انقلاب و آسیب ناپذیری کشور از هرگونه آسیب، انحراف و فتنه دانسته و با نصب العین قرار دادن منویات و فرامین خلف صالح آن حضرت، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسیر پرفروغ خود در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و شکست جاهلیت مدرن را تداوم خواهد بخشید. ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن گرامی داشتن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) همگان را به شناخت و واکاوی بیشتر در اندیشه های عمیق امام خمینی (ره) و چگونگی شکل گیری قیام 15 خرداد دعوت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار