سردار سید یوسف مولایی با تاکید بر اینکه نباید به امام و شخصیت وی یک بعدی نگاه کرد، گفت: باید راه و آرمان امام برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود و تشریح کرد که چگونه امام (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۵۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که عصر شنبه در مصلی کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه باید راه و منویات امام راحل به خوبی شناخته شود، افزود: با شناخت بیشتر می توان در مسیر منویات بنیانگذار کبیر انقلاب حرکت کرد.

نسل جوان کشور باید بداند که امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد 
 
وی ادامه داد: در جهان انقلاب های فراوانی شکل گرفته ولی در بیشتر موارد پس از مدت کوتاهی اهداف و آرمان های آنها به فراموشی سپرده شده است.
 
سردار مولایی به آیاتی از قرآن مبنی بر افرادی که به بیراهه رفتند اشاره کرد و گفت: بر این اساس آن اقوام بدون توجه به انقلاب صورت گرفته تنها به سبب عدم وجود رهبر خود بیراهه را برگزیده و مسیر زندگی را اشتباه طی کردند.
 
وی با بیان اینکه مردم ایران با تکیه بر الطاف الهی و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حالی قیام کردند که این امر بعد از رحلت آن حضرت به فراموشی سپرده نشد، افزود: علما و بزرگان نظام مسیر درست را به مردم نشان داده و همواره بر این امر تاکید داشتند که امام حسین(ع) تنها در مسیر حق و اسلام قیام کرد.
 
سردار مولایی با اعلام اینکه باید راه و سیره امام راحل در تمام بازه زمانی و ایام مختلف مورد توجه همگان قرار گرفته تا مردم از جمله قشر جوان نسبت به الگوبرداری از آن اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: باید رفتار و ویژگی امام خمینی(ره) در بین آحاد مردم توصیف شود.
 
وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی های امام خمینی(ره)، افزود: امام خمینی(ره) دانشمندی پارسا، خرمندی پرهیزکار و مجاهدی شجاع بود.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: امام خمینی (ره) در عین حال که از شجاعت برخوردار بودند فردی دل رحم و رئوف نیز بودند.
 
وی خاطر نشان کرد: نباید به گونه ای سخن گفت که شجاعت امام مورد فراموشی واقع شده و در عوض شعر و شاعری آن حضرت مورد تاکید قرار گیرد. امام راحل رهبر کبیر انقلاب اسلامی شخصیتی نفوذناپذیر و بدون ترس بود.
 
فرمانده سپاه استان البرز گفت: امام خمینی(ره) بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است.
 
سردار مولایی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با یک دستور امام راحل جانانه وارد میدان جنگ حق علیه باطل شده و در راه دفاع از کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند، چراکه رابطه امام با مردم رابطه عاشق معشوق، مرید و مراد بود، بدون شک مردم عاشق امام بودند.
 
  
منبع: ایرنا
ارسال نظرات