مدیر کمیته امداد فراهان خبر داد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان فراهانی

مدیر کمیته امداد فراهان از پرداخت پنج میلیارد و 470 میلیون ریال تسهیلات اشتغال در قالب 37 مورد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین احمدلو مدیرکمیته امداد شهرستان فراهان در جلسه شورای اداری این شهرستان به ارائه گزارش عملکر این نهاد حمایتی در سال گذشته پرداخت و گفت: مهم ترین اولویت کمیته امداد توانمندی مددجویان و خروج آنها از چرخه‌های حمایتی است که در این راستا با ارائه تسهیلات اشتغالزایی درصدد رسیدن به این هدف هستیم.

وی افزود: پنج میلیارد و 470 میلیون ریال تسهیلات اشتغال در قالب 37 مورد و در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، حمل و نقل و دیگر خدمات کسب و کار به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فراهان پرداخت شد.

بیش از دو هزار زن سرپرست خانوار در فراهان تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکمیته امداد شهرستان فراهان تصریح کرد: کمیته امداد امام فراهان در سال جاری دو هزار و 102 خانواده‌های زنان سرپرست خانوار را تحت حمایت خود دارد همچنین 21 خانواده زندانیان نیز از حمایت‌های کمیته امداد فراهان بهره‌مند هستند که 178 میلیون و 100هزار ریال به آنان کمک شده است .

حمایت 583 حامی از ایتام فراهان

احمدلو با اشاره به حمایت 583 حامی از ایتام این شهرستان گفت: کمک‌های خیران به کودکان مشمول طرح‌های "اکرام ایتام " و "محسنین " 248 میلیون و 666 هزار ریال بوده و علاوه بر کمک‌های نقدی این کودکان از حمایت‌های معنوی حامیان بهره مند شدند.

وی افزود: کمک به دو هزار و 55 خانواده تحت حمایت به مبلغ 650 میلیون ریال، 210 مورد افطاری برای یتیمان به ارزش ریالی 33 میلیون و 360 هزار ریال و توزیع 200 غذای گرم به مبلغ 20 میلیون ریال از برنامه های ماه رمضان کمیته امداد فراهان در سال گذشته بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان فراهان در پایان از توزیع یک هزار و 500 پاکت جمع آوری زکات فطریه در مساجد خبر داد و گفت: برپایی سفره‌های اطعام، دیدار با روحانیون اعزامی در طول ماه مبارک رمضان به منظورتبلیغ طرح های کمیته امداد، هماهنگی با عاملان زکات برای جمع آوری زکات و دیدار با خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات