فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تاکید کرد

مبارزه با ظلم و ریشه‌کنی فساد درجامعه از اهداف امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به ویژگی‌های شاخص امام(ره) گفت: مبارزه با ظلم و ریشه کن کردن فساد در جامعه و پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۴۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به حضوری میلیونی ملت ایران در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد سال 68 گفت: این حضور نشان از عشق و ارادت ملت ایران به این شخصیت تاریخی دارد. حضوری که هرگز فراموش نخواهد شد و در طول تاریخ به یادگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بدون ترس از اینکه دشمنان در مقابلش ایستاده اند تمام تلاشش این بود که اسلام را احیاء کند، افزود: امام خمینی(ره) انقلابی در جهان به وجود آورد که در تاریخ بی‌نظیر است و بساط ظلم را در ایران برچید و امروز شاهدیم که شعاع این انقلاب اکنون منطقه و جهان را فرا گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: از همان شروع حرکات امام(ره) می‌بینیم که بدون ترس و واهمه‌ای از دشمن با رژیم شاه مقابله کردند، آن زمان‌هایی که لازم بود تذکر می‌دادند و در مرحله بالاتر دست به اقدام و عمل می زدند.

سرهنگ پاسدار اکبری با اشاره به اینکه امام(ره) از محدود کسانی هستند که غنی از آرامش و ایمان بودند، گفت: شاه به حضرت امام(ره) پیشنهادات دنیایی و مادی زیادی می داد ولی حضرت امام(ره) که سرشار از روحیه معنوی گری و دارای روح مجزا از مادیات بودند پشنهادات او را قبول نمی کردند.

وی افزود: با وجود گذشت بیست و هشت سال از رحلت امام(ره) ما شاهدیم راه و سیره امام خمینی(ره) بالنده‌تر از گذشته ادامه دارد که این خود بزرگترین وحشت را در دل دشمنان ایجاد کرده است و درصدد هستند با توسل به تحریم، تهدید و فشار با آن مقابله کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به ویژگی‌های شاخص امام(ره) گفت: مبارزه با ظلم و ریشه کن کردن فساد در جامعه و پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره) بود.

سرهنگ پاسدار اکبری در پایان به برنامه‌های اجرایی در روز 14 و 15 خردادماه در سطح شهرستان کمیجان اشاره کرد و گفت: در شب 15 خرداد هم مراسمی به مناسبت قیام 15 خرداد از ساعت 18:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام رجبی نماینده ولی‌فقیه در سپاه کمیجان برگزار و بعد از نماز مغرب و عشا و افطار مراسم به پایان می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات