بیانیه ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت به مناسبت سالروز رحلت امام و 15 خرداد

خبرگزاری بسیج: ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد جانسوز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح ذیر منتشر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۹۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این بیانیه آمده است: «مقام معظم رهبری (مدظله العالی): مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) باید به یک حرکت محتوای تعلیمی و تربیتی تبدیل شود .»

خرداد ماه، ماه خون و قیام و ماه آغاز حرکت زیبای خمینی کبیر (ره) که اسطوره ای است بزرگ و بی نظیر، خرداد نقطه عطف مبارزات حق طلبانه مردمی است که نیاز خود به یک هادی حکیم را در سال 44 در حضور توانمند و با انگیزه فردی از فرزندان رسول اکرم (ص) برآورده دید و پروانه وار بر گرد شمع وجود پر برکت و سرشار از معنویتش گردید .

از امام خمینی (ره) گفتن دشوار است به دشواری داوری درباره کار بزرگ همه تاریخ اسلام . نهضت کم نظیری که امام رهبری کرده رستاخیز بزرگی بود که ذهن و زندگی خیل عظیمی از مسلمانان و غیر مسلمانان را در بر گرفت . اینک یکبار دیگر و در آستانه سالگرد ارتحال آن پیر مراد و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) با روح بزرگش پیمان می بندیم بر سر عهدی که بسته ایم و کسانی که تحت القائات بزرگ تیشه بر ریشه انقلاب می زنند خیال نکنند این ملت به آنها اجازه خواهد داد تا آنها بتوانند در قالب های ظاهر فریب دموکراسی و حقوق بشر و امثالهم به امیال پست خود که همانا سکولاره کردن و نابودی نظام مقدس اسلامی است دست یابند اینان به مشابه کف های روی آب هستند که تاریخ نمونه های زیادی از آنها را سراغ دارد .

عناصر بداندیشی که طی دوران سی و هشت ساله انقلاب اسلامی هر بار که سر در آورده و عزم نابودی و انحراف انقلاب را داشته است در برابر امواج طوفنده مردم دین مدار ایران اسلامی پا پس نهاده اند ، مردم ما به خوبی شگرد ها و حیله ها و نیرنگ های این قبیل اشخاص و گروه ها را می شناسند و لذا تحرکاتی که جهت تقدس زدایی در جامعه صورت می گیرد از نگاه تیز بین آنان پنهان نمی ماند .

امروز گرچه امام، روی در نقاب خاک کشیده است ولی فرزندان داغدارش در سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین از راه امام و کلام امام مشعلی برافروخته و پرچمی برافراشته تا راه بشریت امروز تیره نماند .

لذا به استحضار می رساند جهت تجدید پیمان شما مردم دین مدار و انقلابی پاکدشت با امام (ره) و شهداء و مقام عظمای ولایت به همت همه مسئولین امکانات لازم برای اعزام شما عزیزان در روز 14 خرداد از مقابل مساجد و حوزه های مقاومت بسیج مهیا گردیده است .

راه امام و شهدا مستدام

 

 

ارسال نظرات