خبرگزاری بسیج: سپاه 15خرداد قرچک در بیانیه ای نهضت امام را تحولی بزرگ و بسترساز انقلاب جهانی مهدوی دانست و تصریح کرد: مکتب ایشان مکتب آزادی و آزادگی و ایران اسلامی کانون امید مستضعفین شده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

روابط عمومی سپاه 15خرداد قرچک در ادامه این بیانیه‌ای با گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، نهضت امام و انقلاب اسلامی را تحولی بزرگ و بستر ساز انقلاب جهانی مهدوی دانست.

متن این بیانیه بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ایرانیان در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی که حرکت جنبش اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در همه جوامع اسلامی و ملت های مظلوم بنا کرد، حرکتی که سرانجام آن فرو ریختن پایه های نظام سلطنتی و بنای انقلاب اسلامی بود.

در این بیانیه آمده است: آن بزرگ مرد تاریخ که همچون ائمه معصومین به نبرد با فرعون‌ها رفت، عمر شریف خود را در راه اعتلای کلمه توحید و احیای اسلام ناب محمدی(ص) به کار بست و مکتب ایشان مکتب آزادی و آزادگی شد و توانست منشأ حرکت های آزادی خواهانه در سطح جهان شود.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز خدا را شاکریم که در آستانه بیست و هشتمین سال رحلت پیر جماران، ایران اسلامی به رغم محدودیت ها و تحریم های غیر منصفانه استکبار با عزت و پرآوازه تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد.

در ادامه این بیانیه بازخوانی وصیت نامه حضرت روح الله و شعارهای کلیدی آن، نیاز همیشه جامعه توصیف و تأکید شده است: امام راحل(ره) ایران را پایگاه نهضت جهانی اسلام و کانون امید مستضعفین قرار داده است، بی شک تکریم امام راحل با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیم شده از سوی ایشان معنا پیدا می کند.

این بیانیه تعظیم شخصیت¬‌های مختلف نسبت به امام خمینی(ره) را بیان¬گر حقانیت انکارناپذیر و ویژگی¬‌های منحصر به ¬فرد آن بزرگوار برای هدایت بشریت برشمرده و افزوده است: امروز آموزه های مکتب امام باید شاخصی برای اداره کشور و الگویی برای نسل جوان باشد.

اکنون که سال‌ها از رحلت امام(ره) می‌گذرد و نهال پر برکت انقلاب اسلامی به درختی مستحکم و پر ثمر تبدیل شده است، نیاز به بررسی ابعاد مختلف اندیشه‌های آن مرد متعالی بیشتر احساس می‌شود.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: ناحیه مقاومت بسیج 15خرداد قرچک ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و قیام خونین 15خرداد بار دیگر همراه و همگام با ملت فهیم و مسلمان ایران با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می‌ کنند.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: سپاه 15خرداد با اعلام بیعت دوباره با ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز، از آحاد مختلف ملت ایران برای شرکت در آیین های گرامیداشت 14 و 15 خرداد دعوت به عمل می آورد.

 

ارسال نظرات