نماینده سازمان هلال احمر در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

حضور 300 پزشک، امدادگر و پرستار در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)

قیطانی گفت: کمیته هلال احمر ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی (ره) امسال با برنامه ریزی های منسجم و با قوت در خدمت زائران و مجاوران حرم بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۷۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

دکتر قیطانی، نماینده سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مسئول ستاد هلال احمر مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مساقر در قرارگاه شهید فهمیده با اشاره به اهم فعالیت های این کمیته در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، گفت: کمیته هلال احمر ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) امسال با برنامه ریزی های منسجم و با قوت در خدمت زائران و مجاوران حرم بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حضور نیروهای خبره در ستاد هلال احمر افزود: امسال با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده 300 نفر نیرو در قالب امدادگر، پزشک و پرستار 70 دستگاه خودروی امدادی شامل اتوبوس‌های امدادی، آمبولانس، موتور، خودورهای فرماندهی، ارتباطات و خودروهای کمک دار ... در محوطه برگزاری مراسم حضور خواهند داشت.

قیطانی با اشاره به وظیفه مهم ستاد هلال احمر در خدمات امدادی سریع گفت: مهم ترین وظیفه نیروی های امدادی در خدمات رسانی به زائران رساندن مصدومین به اولین مرکز و بیمارستان درمانی کشور است که باید این مأمورین مهم در کوتاه ترین زمان محقق شود.

نماینده سازمان هلال احمر کشور تأکید کرد : ستاد کمک های امدادی و هلال احمر از اولین سال برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در صحنه حضور داشته و امروز هم همچون سال های گذشته در امر خطیر کمک رسانی به مردم فعالیت می کند.

رییس ستاد هلال احمر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد: در خصوص تعداد مصدومین سال های گذشته باید گفت که به حمدالله تا کنون در این مراسم شاید اتفاق خطرناکی نبودیم و تنها طی این چند سال؛ مراجعه چند مصدوم از جمله مشکلات قلبی، سرپایی بوده است.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و حضور نیروهای امدادی خاطرنشان کرد: امسال علی رغم ماه مبارک رمضان تمام توان نیروهای خود را بکار گرفته ایم تا در زمینه خدمات امدادی و پزشکی مشکلی پیش نیاید.

قیطانی عنوان کرد: مردم می تواند به طور کاملا رایگان از خدمات ما استفاده کنند ما در صحن غربی، شرقی، درب شمال شرق، جایگاه و 30 تیم امدادی پیاده هم در داخل رینگ 400 و 100 حضور دارند.


ارسال نظرات