نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز گذشته در نخستین دیدار خود از والدین سه شهید دوران دفاع مقدس شهیدان آذر آبادی گفت: خانواده های شاهد و ایثارگر تجسم عینی ایثار و فدارکاری هستند.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل افزود: عزت، اقتدار و افتخاری که کشورمان ایران در عرصه های گوناگون به ویژه در عرصه بین المللی کسب کرده به برکت شهدا و خون شهدا است.

وی اظهار داشت:اگر امروز مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین الملی با اقتدار سخن می گویند به برکت خون شهدا است، امروز همه ما وظیفه داریم از خون شهدا حفاظت و حراست کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: یکی ار پیام های شهدا اطاعت از ولی امر زمان است، امروز هر کس می خواهد به وصیت شهدا عمل کند، باید با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب روح شهدا را شاد کند.
امام جمعه تبریز گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم چراکه عزت و اقتدار را به کشور ایران اسلامی به ارمغان آورده اند و ما نبایدشهدا را فراموش کنیم و باید با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنیم کهیکی از راه های نشر فرهنگ شهادت عمل به وصیت شهدا و ترویج آن در بین جوانان ایران اسلامی است .
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: امروز نسل جدید و نسل جوان جامعه ما نیاز دارد با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شود و باید با چاپ، نشر و انتشار وصایای شهدا و خاطرات آن ها بتوانیم به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:یکی دیگر از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تجلیل و تکریم پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران که آیات مجسم ایثار و فداکاری هستند می باشد.

ارسال نظرات