خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی این ناحیه با آسیب شناسی کلی سبک زندگی روزمره در جامعه اسلامی ایران گفت: بدون شک بخشی از ناهنجاری های اجتماعی و اشکالات موجود در سبک زندگی ایرانی به وجود اعتقادات و باورهای هستی شناسی نادرست ما بر می گردد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۷۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سجاد توفیق راد به رفتار و شئونات اجتماعی و فردی بهایی ها، معتقدان عرفان های کاذب و ... اشاره و بیان کرد: در نتیجه غفلت مسئولان و متولیان فرهنگی و جریان های نفوذی غربگرا و عدم اعتقاد و باور راسخ به باورهای دینی و اعتقادی، جامعه تدریجا با باورهای غربی استحاله شده و آسیب های جدی را در مسائل اعتقادی و رفتارهای فردی و اجتماعی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: از دهه هفتاد به بعد با رواج ماهواره و رسانه های همسو در متن باورهای اعتقادی مردم و تغییرات جدی در فرایند تربیتی سطح مختلف افراد بوجود آورده است.

حجت الاسلام توفیق راد اضافه کرد: بخش دیگری از ناهنجاری های سبک زندگی ایرانی به ناآشنایی با آموزه های سبک زندگی اسلامی و احکام و حقوق و ارزش های دینی و جایگزینی ارزش های دیگر به جای بایدها و نبایدهای اسلامی بر می گردد بنابراین اگر آسیب شناسی درست انجام نشود، برای حل مشکل ممکن است جامعه برای اصلاح خود راه های بدتری را به تصور درست بودن برگزینند و از چاله در آمده و به چاه بیافتد که هدف نهایی استکبار جهانی هم همین است .

حجت السلام توفیق راد در پایان سخنان خود دین مبین اسلام، «خردورزی، اخلاق و حقوق» را مایه های اصلی فرهنگ درست می داند و ما نیز باید بطور جدی به این مقولات بپردازیم وگرنه پیشرفت اسلامی و تمدن نوین اسلامی شكل نخواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها