رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است ولی با توجه به حجم بالای مسافران پیش‌بینی می‌شود شاهد ترافیک سنگینی در روزهای 14 و 15 خرداد ماه در جاده‌های استان باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۶۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روزهای گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم، اضافه کرد: طبیعی است مسافرانی که وارد مازندران شدند برای روزهای یک‌شنبه و دوشنبه از استان خارج می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود شاهد ترافیک سنگینی در جاده‌های استان باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: بیشتر تصادفات طی این ایام ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده که همواره توصیه ما به صبوری و رعایت سرعت مجاز در رانندگی است.

این مسؤول درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، افزود: امروز محدودیتی در محورهای استان اعمال نمی‌شود.

قدمی با اشاره به محدودیت تردد تریلر در محور سوادکوه و تردد کامیون و کامیونت در محور هراز برای فردا، تصریح کرد: همچنین محورهای هراز و کرج چالوس روز دوشنبه یک‌طرفه است.

وی با تأکید بر توجه به توصیه‌های مأموران پلیس راه در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس راه به منظور ایمنی و تضمین سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: همچنین توجه به تابلوها تضمین‌کننده ایمنی و سلامت سفر است و توصیه ما به رانندگان این است که به تابلوها بیشتر توجه کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها