رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در این استان بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با محوریت تبیین اندیشه‌های امام خمینی‌(ره) در جامعه اجرا می‌‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۵۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده اظهار داشت: در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در استان آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره) و ۱۵ خرداد در شهرستان ارومیه در ۱۱ مسجد محوری این شهرستان که ۲ مورد آن نیز مربوط به مساجد اهل تسنن است برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، گفت: امسال با توجه به تقارن سالروز ارتحال امام خمینی با ماه مبارک رمضان اعزام به حرم مطهر امام خمینی (ره) را نخواهیم داشت و تمام تلاش ها در این راستا خواهد بود که در سطح استان برنامه هایی در جهت تبیین شخصیت و اندیشه های امام برگزار شود.

وی برگزاری همایش های مختلف تبینی و فرهنگی، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در راستای شناخت اندیشه و رهنمودهای حضرت امام(ره) نسبت به جوانان، برگزاری حلقه های معرفتی، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه آثار و کتب حضرت امام(ره) را از جمله شاخص ترین برنامه های مراسم بزرگداشت ایشان و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد در استان عنوان کرد.

حجت الاسلام بابازاده با اشاره به سخنرانان مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در ارومیه نیز اعلام کرد:در این برنامه ها از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و نیز استاندار آذربایجان غربی استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات