در بیش از ۲۰۰۰ مسجد مازندران مراسم سالگرد ارتحال امام برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام در بیش از 2 هزار مسجد استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، با تسلیت این ایام، اظهار کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام در بیش از 2 هزار مسجد مازندران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یک‌هزار و 800 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد شهر روستای استان اعزام شدند که با توجه به تناسب سالگرد ارتحال امام موضوع  سخنرانی‌ها سیره و روش زندگی حضرت امام راحل خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با مقایسه سیره زندگی سیاسی و زندگی امام و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که خود شاگرد امام است در همان مسیر و روش مبتنی بر مقاومت و تکیه بر ارزش‌ها و اصول انقلاب در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران و اسلام حرکت می‌کند و در این مسیر ملت بصیر و آگاه با حضور در همه صحنه‌ها نشان دادند پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند.

این مسؤول یادآور شد: همه مسؤولان چه آنها که حضور امام را در زمان حیات ایشان درک کرده و کاملاً از نزدیک با اندیشه‌های امام آشنا هستند و چه کسانی که آن زمان را درک نکرده‌اند باید همه در مسیر و اندیشه‌های امام که اکنون در رهبر معظم انقلاب متجلی است گام بردارند.

شکریان با بیان اینکه امام به ظاهر دستش خالی بود ولی در باطن ایمان سرشار امام بر همه مظاهر کفر غلبه پیدا کرد، اضافه کرد: سیره و روش امام در طول حیات به‌ویژه در ماه مبارک رمضان می‌تواند بهترین الگوی عملی برای همه مسلمانان در عصر حاضر باشد.

وی در پایان گفت: توجه به ادعیه‌ها، قرائت قرآن کریم، دستگیری از مستمندان، صله رحم و ترک گناه در طول سال باید انجام شود؛  ولی ماه مبارک رمضان فرصت شایسته و مناسبی است که خداوند برای بندگان فراهم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار