مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره در جمع کارکنان ناحیه چایپاره بیان کردند: عشق به امام خمینی(ره) عشق به قرآن و ولایت است و تمام ابعاد شخصیتی امام راحل الگو و سرمشق است.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۴۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مراسمی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده و محبوب قلبها، با حضور کلیه کارکنان ناحیه چایپاره در نمازخانه ستاد برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با عنوان اینکه عشق به امام خمینی(ره)، عشق به قرآن و ولایت است و تمام ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل الگو و سرمشق است به بررسی سیره عملی حضرت روح اله پرداختند.

وی در فرازی از سخنان خود گفتند: اگر کسی بخواهد انقلاب اسلامی را بشناسد باید اول امام(ره) را بشناسد چون او بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شریفی اظهار داشتند، امام بزرگوار استاد سیاست، مدیریت، معنویت و عرفان اسلامی است و وجود امام خمینی(ره) و فرمایشات راهگشای ایشان و وصیت نامه الهی سیاسی آن مرد الهی همچون آفتاب روشن و مشعل فروزانی است که تاریکیها و ظلمتها را محو نموده و به امت اسلامی درس شجاعت، اخلاص، وحدت و امنیت می دهد و انقلاب اسلامی در مسیر حرکت به آرمانهایش هر روز به وجود امام نیازمندتر است و این راه را امام خامنه ای(مدظله العالی) به ما یاد داده اند که: « راه امام، راه ما، هدف او، هدف ما و رهنمودهای او، مشعل فروزنده ماست».

در ادامه مراسم به یاد امام عظیم الشان(ره) عزاداری و سینه زنی برگزار شد.

ارسال نظرات