خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

ترویج فرهنگ قرآنی بهترین راه مقابله با شبهات دینی است

به منظور تربیت مربی قرآنی متخصص جهت برگزاري كلاسهاي قرآني در رده های تابعه بسیج جامعه زنان سپاه خوی، تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه خوی کلاسهای آموزشیاران قرآن را در برگزار می کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در افتتاحیه کلاس های آموزشیاران قرآن ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات در پیشگاه خداوندبا این عنوان که ما هر چه داريم از قرآن است افزود: باید سعی نماییم آیات و روایات را درزندگی خویش کاربردی نمایم تا جامعه اي سالم و قرآني داشته باشیم

خواهرپاسدار لیدا سیرانی مهمترین آموزه قرآن را که از تاکیدات موکد ائمه اطهار (ع) است را تشکیل خانواده سالم عنوان و گفت: دشمنان همیشه سعی می کنند تا با استفاده ازابزارها و امکانات که هزینه های هنگفتی را نیز مصرف می کنند این کانون مقدس رادچار تزلزل نمایند اما انس و الفت با قرآن ایران اسلامی را بیمه می کند.

وی ادامه داد: تشکيل خانواده نقش بسزايي در جلوگيري از فساد و بهترين راه براي مقابله با معضلات اجتماعي به شمار مي رود لذا باید سعی نماییم این حریم را نشکنیم .

سیرانی با اشاره به سند 2030اظهار داشت: این بار دشمنان می خواهند تا با طرح ریزی این سندخانواده را مورد هدف قرار دهند و نقش مادری و همسری را زیر سوال ببرند و لذا ما موظیم تا با توسعه و ترویج فرهنگ قرآنیو آگاه دهی خانواده ها به بسیاری از شبهات جواب دهیم .

وی در پایان گفت: قرآن بهترين راهنما و بهترين منبع براي پاسخگويي به شبهات فکري است .

گفتنی است روز های شنبه تا چهارشنبه با حضور مربیان اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی در بسیج جامعه زنان سپاه خوی از ماه رمضان به مدت 2ماه برگزار می شود.

ارسال نظرات