خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

وصیتنامه امام راحل در بین نسل جوان و جدید انقلاب تبیین شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره)، نسل جوان و حاضر را با اندیشه های امام راحل(ره) آشنا کرده و اندیشه امام و رهبری را به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۲۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در میاندوآب اظهار کرد: همه باید برای برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تلاش و کوشش کرده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه فضاسازی محیطی سطح شهرستان باید بیشتر از همیشه باشد، افزود: در شهرستان میاندوآب به دلیل قرارگرفتن در محور مواصلاتی، باید توجه بیشتری به امر فضاسازی محیطی شود و مسئولان امر در این زمینه کوشا باشند.

وی با بیان اینکه رسانه های محلی نیز باید در این ایام به دنبال تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) باشند، گفت: رسانه های محلی در این ایام باید به وصیت نامه و فرامین و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) بپردازند و آن را تبیین کنند.

مولودی تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره)، نسل جوان و حاضر را با اندیشه های امام راحل(ره) آشنا کرده و اندیشه امام و رهبری را به نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین از 14 خرداد به عنوان تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری نام برد و اظهار کرد: در این روز با حضور باشکوه در مراسمات بزرگداشت ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی می بندیم.

ارسال نظرات