کارشناس مسائل دینی:

تحریف شخصیت و راه امام تلاش برای منحرف کردن صراط مستقیم ملت ایران است

ایجاد غفلت نسبت به آرمان ها و ارکان اصلی شخصیت و مکتب فکری امام خمینی به عنوان مبنای اقتدار و ساخت درونی جمهوری اسلامی ایران، اجتماعی نمودن تغییر آرمان ها و ارزش ها با عرفی سازی اصول مکتب امام خمینی(ره)، تلاش برای منحرف کردن صراط مستقیم ملت ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس دینی در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت و تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رحلت حضرت خدیجه همسر با وفای پیامبر اسلام خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: این دو شخصیت نقش اساسی در گسترش اسلام داشتند.

حجت الإسلام حسینی راد با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) افزود: اندیشه و گفتمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را اصل و شالوده ای بنام خدا محوری تشکیل می داد و ایشان انقلاب را زنده کرد و با انجام این کار خدایی در قلب ملت ایران جای گرفت.

وی یکی از راههای شناخت حق تعالی را وحی الهی دانست و اظهار داشت: وحی الهی بوسیله پیامبر گرامی اسلام به ما انسانها ابلاغ شده است بنابراین هر شخصی با عقل و منطق پیش برود دینی بغیر از دین مبین اسلام را انتخاب نخواهد کرد.

حجت الإسلام حسینی راد با اشاره به علل و انگیزه های تحریف امام و پیامدهای احتمالی آن اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی امام خمینی را نقشه راه ملت ایران برای دستیابی به اهداف بزرگی همچون عدالت و پیشرفت و اقتدار می داند.

کارشناس دینی با توجه به مفهوم تحریف اظهار داشت: تحریف یعنی منحرف کردن چیزی از مسیر و وضع اصلی خود، گفتنی است تحریف انواعی دارد که از جمله آن تحریف لفظی و معنوی است و خطر تحریف فوق العاده زیاد است و تحریف از پشت خنجر زدن و ضربت غیر مستقیم است که از ضربت مستقیم خطرناکتر است.

وی در ادامه به انگیزه های تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: ایجاد غفلت نسبت به آرمان ها و ارکان اصلی شخصیت و مکتب فکری امام خمینی به عنوان مبنای اقتدار و ساخت درونی جمهوری اسلامی ایران، اجتماعی نمودن تغییر آرمان ها و ارزش ها با عرفی سازی اصول مکتب امام خمینی(ره)، به هم ریختن انسجام ملی و دو قطبی سازی حاکمیت و جامعه با ایجاد موج تغییر طلبی و بهره گیری از فرایند های انتخاباتی آتی از جمله این موارد محسوب می شود.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور کارکنان، بسیجیان و سربازان سپاه ناحیه طارم در محل سالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات