دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تاکید کرد

ضرورت شناخت دانش آموزان و آینده سازان کشور با سیره و اندیشه امام خمینی (ره)

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند جوانان ، دانش آموزان که نهال های کوچک این انقلاب و آینده سازان کشور هستند را با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا نماییم.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ،دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستانه رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام(ره) نه تنها یک رهبر سیاسی برای انقلاب اسلامی بلکه شخصیتی جهانی است. حضرت امام(ره)، رهبری دینی و کم نظیر در عصر معاصر بوده که نصیب نظام جمهوری اسلامی شد.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان عظمت امام بر جهانیان آشکار می‌شود، تصریح کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی انقلابی بنا نهاد که ریشه در معنویت و پاکی دارد و وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند که جوانان و به خصوص نسل جدید انقلاب ، دانش آموزان که نهال های کوچک این انقلاب هستند را به عنوان آینده سازان کشور و نظام با شخصیت والای ایشان آشنا نماییم. بی گمان امام خمینی (ره) با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی و اسلامی، حق بزرگی بر گردن همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان دارند.

علامتی خاطرنشان کرد: یقیناً ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در حقیقت حرکتی مهم و موثر در راستای احیای دین اسلام و آموزه‌های دینی است. تجلیل از حضرت امام تجلیل از شخص نیست بلکه تجلیل از مرجعیت بعد از یک کلمه رهبری است. امام راحل بر پایه حمایت مردمی توانست جمهوری اسلامی را در کشور برپا کند. ما مسئولان هر چند که تلاش کنیم باز قادر نخواهیم بود دینمان را به امام ادا کنیم .

وی بازخوانی اندیشه‌ها و سخنان امام را ضروری دانست و افزود: تا زمانی که ما بر ولایت و تعالیم مقدس اسلامی و پارسایی از ارزش‌های الهی تکیه کنیم عزت و افتخار از آن ما خواهد بود و دشمن در برابر ما زانو خواهد زد و ناتوان ظاهر می شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صلابت و عظمت امروز جمهوری اسلامی را مدیون مجاهدت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت دانست و گفت: هریک از مدیران و مسئولان به اندازه توانشان باید در بیان اندیشه‌های امام خمینی(ره) بکوشند و در تبیین شخصیت ایشان نقش بسزایی داشته باشند و باید نسل جدید را با آموزه های انقلاب اسلامی آشنا کرد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان تشکیلاتی انقلابی این رسالت را برعهده دارد تا دانش آموزان را با عظمت های این انقلاب بزرگ آشنا کند که در حقیقت  باغبان درخت تنومند انقلاب اسلامی امام راحل بوده است که اکنون دانش آموزان نهال های کوچک این درخت هستند و باید یاد و خاطر باغبان این انقلاب شکوهمند را زنده کنند.

لازم به ذکر است مراسم ارتحال حضرت امام (ره) که هر ساله برگزار می شود بزرگترین نمایش اقتدار ملت ایران محسوب می شود و از جهتی یک همه پرسی ملت به نظام ، انقلاب و آرمان های امام راحل است.
ارسال نظرات