سازمان ورزش بسیج در بیانیه ای از عموم مردم و جامعه ورزش کشور برای حضور پر شکوه در مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، سازمان ورزش بسیج با صدور بیانیه ای، فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:باری دیگر خرداد ماه به نیمه رسید و خاطره آن امام سفر کرده، قلوب عاشقان حضرتش را به تسخیر درآورد، روزهایی که روایتگر بصیرت و بیداری و اراده ملت ایران در پیش بردن اهداف انقلاب اسلامی ایران بود. این ایام، یادآور رهبری انسانی والامقامی است که از خویشتن خویش گذشت، تا پیام انقلاب را در تمام جهان طنین‌انداز کند.

در تاریخ ایران اسلامی 14 و 15 خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی است. ابرمردی که جهان بشریت از آن به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده برای مستضعفین و ملل مظلوم ستمدیده و حق طلب در عرصه ایستادگی برابر قدرت‌های زورگو و استکباری یاد می‌کند.

نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین ثمرات و دستاوردهای همان نهالی است که به دست امام راحل، در پانزده خرداد 1342 کاشته شد و در بیست و دوم بهمن 1357 به ثمر نشست تا عزت و شرافت و کرامت را برای بشریت به ارمغان آورد.در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و در حافظه تاریخی ملت شجاع، مؤمن و مبارز ایران اسلامی برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر آن بزرگ مرد تاریخساز عجین گشته و پیوندی ناگسستنی و پر رمز و راز دارد.

سازمان ورزش بسیج در پایان با گرامیداشت ایام الله 14 و 15 خرداد، با تأکید بر همراهی و شرکت یکپارچه خانواده بزرگ ورزش کشور در تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، از اقشار و آحاد امت و لایت مدار و انقلابی کشور برای حضور گسترده و پرشور در آئین‌های گرامیداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورد.

ارسال نظرات