فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:

عده‌ای برای رسیدن به رویاهای کاذب خود می‌خواهند امام(ره) را برخلاف مکتب ایشان معرفی کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم که راه امام(ره) را کج نشناسیم، گفت: عده‌ای برای رسیدن به رویاهای کاذب خود می‌خواهند امام(ره) را برخلاف مکتب ایشان معرفی کنند.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: یکی از رموز موفقیت امام راحل در ایجاد انقلاب اسلامی این بود که توکل به خدا داشت و تمام کارهایش رنگ خدایی داشت.
 
وی افزود: هر کسی که در زندگی خود این نگاه را به خداوند داشته باشد می تواند تحول عظیمی را در خود و جامعه به وجود آورد.
 
غفاری گفت: امام خمینی (ره) اگر چه در طی این مسیر با سختی هایی مواجه بودند اما به برکت ایمان به خدا، مردم و خود تمام سختی ها را پشت سر گذاشتند و بشریت و بویژه دین خدا را از مهجوریت خارج کردند.
 
وی گفت: جرقه این انقلاب الهی از سال 1323 شروع شد، در نیمه خرداد 42 مستحکم گردید و در سال 57 به بهره برداری کامل رسید.
 
فرمانده سپاه درگز گفت: امروز خدا را شکر این راه تا بر افراشته شدن و تحویل پرچم انقلاب به دست مبارک امام زمان (عج) ادامه خواد داشت.
 
وی گفت: اگر کسی می خواهد واقعا امام(ره) را بشناسد باید مثل ایشان الهی باشد تا به اعماق وجود ایشان پی ببرد.
 
غفاری افزود: بهترین گزینه برای معرفی امام(ره) و خط ایشان شناخت نائب بر حقشان یعنی مقام معظم رهبری می باشد که ادامه دهنده راه ایشان است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز ما باید مواظب باشیم که راه امام(ره) را کج نشناسیم چرا که عده ای می خواهند امام(ره) را طور دیگری به ما معرفی کنند تا به رویاهای کاذب و نقشه‌های شوم خود برسند لذا با عنوان هایی همچون بیان خواب و خاطرات، چیزهایی از امام راحل نقل می کنند که با مکتب ایشان هیچ سنخیتی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار