مدیر عامل ستاد دیه آذربایجان‌‎شرقی گفت: جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود و تمام کمک‌های مردمی در این روز برای این زندانیان سرنوشت‌ساز است.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول تقی پور افزود: مراسم جشن گلریزان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود و تمام همشهریان می‌توانند در این جشن حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: در جشن گلریزان سال گذشته دو میلیارد و 500 میلیون تومان جمع‌آوری شد که از این میزان یک میلیارد به صورت نقد و یک میلیارد تومان نیز به صورت تعهدی اهدا شد.

تقی پور با بیان این که سال گذشته سه میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شده بود، گفت: سال گذشته 377 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

وی افزود: مبلغ بدهی این افراد 14 میلیارد تومان بود که پنج میلیارد تومان تسهیلات با بهره 4 درصد و بدون بهره به این افراد پرداخت شد و همچنین در جلسه کمیته صلح و سازش ستاد دیه، افراد شاکی به مبلغ پنج میلیارد تومان رضایت داده و از حقوق خود گذشت کردند.

به گفته وی مبلغ 500 میلیون تومان نیز آورده خانواده‌های زندانیان بود که در مجموع 14 میلیارد تومان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تامین شد.

مدیر عامل ستاد دیه آذربایجان‌شرقی افزود: به منظور اطلاع‌رسانی از زمان و مکان جشن گلریزان در 50 نقطه از شهر بنر دعوت به جشن گلریزان نصب شده است.

وی ضمن درخواست از تمام همشهریان برای شرکت در این مراسم، گفت: زندانیان از داخل زندان پر شور بودن این مراسم را رصد می‌کنند.

تقی پور ادامه داد: جشن گلریزان روز جمعه 19 خرداد پس از افطار از ساعت 22 تا 24 در هتل پارس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات