سومین جشنواره مطبوعات استان زنجان، به همراه نمایشگاه مطبوعات، مردادماه امسال همزمان با روز خبرنگار در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۷۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزار سومین جشنواره مطبوعات استان زنجان گفت: منتظر اجازه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا همراه با انتشار فراخوان، زمان و مکان دقیق این رویداد فرهنگی را اعلام کنیم.

ناصر مقدم اختتامیه نمایشگاه را همزمان با برگزاری جشنواره مطبوعات عنوان کرد و افزود: آثاری که در بازه زمانی اول تیرماه ٩٥ تا آخر خرداد ٩٦ تولید شده باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به عدم مشخص بودن اسامی داوران این جشنواره، اظهار داشت: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اصرار به استفاده از داوران بومی در کنار داوران غیربومی برای بررسی آثار دارد، از سوی دیگر، معمولا استفاده از نیروهای بومی همراه با اعتراضاتی از سوی شرکت‌کنندگان بوده که امسال سعی داریم به‌گونه عمل کنیم تا هم رضایت وزارت فرهنگ و ارشاد جلب شود و هم شرکت‌کنندگان اعتراضی به ترکیب داوران نداشته باشند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد به مرور حضور داوران بومی در چنین جشنواره‌هایی زیاد شده و این اعتماد از ناحیه مخاطبان جلب شود.

مقدم از حضور دکتر انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم جشنواره مطبوعات زنجان خبر داده و افزود: به دلیل حضور این مقام مسئول، هنوز تاریخ دقیق روز برگزاری مراسم مشخص نیست.

ارسال نظرات