سرهنگ الهیاری،با بیان اینکه مجهادت و رنج و تفکر امام خمینی(ره)درسی برای ملتهای آزادی خواهان جهان شد تصریح کرد:بیداری اسلامی در منطقه که علیه حکومتهای مستبد و دیکتاتوری خود به پا خواسته اند، نشأت گرفته از تفکر امام راحل(ره)بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، دقایقی پیش سرهنگ فیاض الهیاری،فرمانده سپاه ناحیه   شهرستان قدسدر نشست خبری که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)برگزار شده بود،ضمن تسلیت به مناسبت این روز  اظهار داشت:توجه ویژه به تفکزات امام راحل(ره)وظیفه خاص و‌عام مردم ایران است،زیرا بنای مقدس انقلاب اسلامی با تفکر و سیاستهای درست این بزرگوار بود.

سرهنگ الهیاری ادامه داد:راه امام(ره)راه خدا بود و‌ همچون فانوسی در تاریکی برای هدایت امت اسلامی می درخشید.

فرمانده سپاه شهرستان قدس در این نشست خبری،با بیان اینکه اکثر زائرین  امسال و سنوات گذشته از نسل سوم و‌چهارم انقلاب بوده اند،خاطر نشان کرد:بیعت جوانان امروزی با امام بزرگوار،نشان دهنده تفکر به روز این بزرگمرد اسات ،که نشان میدهد تفکر این عالم بزرگ به نسل های امروزی و نسلی بعد از ما نیز کشیده خواهد شد.

این مقام نظامی در این خصوص افزود:مجهادت و‌رنج امام خمینی(ره)نه تنها در ایران،بلکه سرمشق ملتهای آزادی خواه جهان در سوریه،یمن،عراق،فلسطین و‌دیگر کشور هاست و‌ اکنون با این روش بر علیه حکومتهای مستکبر و دیکتاتور ایستاده اند.


سرهنگ الهیاری،در نشست خبری امروز از اعزام بیش از۳هزار  زائر شهر قدشی در مراسم  رحلت امام (ره)در فردا ۱۴خردادخبر داد و‌ تصریح کرد:این زائرین که با هدف بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و‌شهدای خط امام (ره)راهی حرم مطهر خواهند شد،خود گواه آن است که راه امام باطل شدنی نیست و‌همچنان ادامه دارد.

وی در این باره اظهار داشت:تدابیر و تمهیدات لازم ایمنی و امنیتی بین راهی با همکاری،پلیس راهور در این باره برنامه ریزی شده است.

سرهنگ الهیاری،درخاتمه بابیان اینکه مجهادت و رنج و تفکر امام خمینی(ره)درسی برای ملتهای آزادی خواهان جهان شد تصریح کرد:بیداری اسلامی در منطقه که علیه حکومتهای مستبد و دیکتاتوری خود به پا خواسته اند،نشأت گرفته از تفکر امام راحل(ره)است.
ارسال نظرات