خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: خداوند متعال فرصت های طلایی در این ماه مبارک به انسان داده است که یکی از این فرصت ها اراده و تصمیم گیری می باشد تا با استفاده از آن، بسیاری از خصلت هایی که از نظر خود ناپسند است را در این ماه مبارک ترک کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش بسیج در قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع کارکنان این ناحیه ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به فضایل این ماه پرداخت و اظهار کرد: روزه موجب آزادگی و فروتنی و تواضع در انسان شده و وجدان و حس امانتداری را در افراد روزه دار تقویت می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسب براي مبارزه با نفس و شياطين بوده به طوری که هر لحظه روزه دار عبادت بوده و این امر می تواند موجب نهادينه كردن فرهنگ خودسازي که از ضرورت هاي زندگي اجتماعي است درانسان ها موثر باشد.

وی افزود: نفس کشیدن شما در آن تسبیح و خوابیدنتان در آن عبادت و عمل شما در آن مقبول و دعاى شما در آن مستجاب است، پس با نیت هایى پاک و خالص، و دلهایى صاف و صادق از خدا بخواهید شما را موفق به روزه آن و خواندن کتابش نماید.

این مسئول به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و یادآور شد: این ماه مبارک به سه دهه تقسیم می شود که دهه اول آن رحمت، دهه دومش مغفرت و پایانش آزادی و برائت از آتش است اگر انسان در این ماه، روزه بگیرد این ماه برای او ماه مغفرت، ماه عتق، ماه بخشش، ماه صبر می شود و با روزه گرفتن این اوصاف شامل حالش می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: خداوند متعال فرصت های طلایی در این ماه مبارک به انسان داده است که یکی از این فرصت ها اراده و تصمیم گیری می باشد تا با استفاده از آن، بسیاری از خصلت هایی که از نظر خود ناپسند است را در این ماه مبارک ترک کند.

وی در خاتمه گفت: نزدیک شدن به خداوند از دیگر فرصت های ویژه در این ماه است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و با روزه گرفتن، خواندن قرآن و مناجات درا ین ماه مبارک می توان به خداوند نزدیک تر شد و چه بسا که هرچه به خداوند نزدیک تر شویم خداوند چندین برابر به طرف انسان قدم بر می دارد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها