مهندس محمدرضا آبدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات؛
این کشور بن بست ندارد و تنها راه حل مشکلات مردم مدیریت متدین؛انقلابی؛ کارآمد و پر انگیزه است.پس در اولین اقدام انقلابی کابینه ی مسن و خسته تان را تغییر داده و با روی کار آوردن نیروی پرتوان و جوان انقلابی بار دیگر شتاب پیشرفت کشور را صد چندان نمایید.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ متن سخنرانی مهندس محمدرضا آبدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در پیش از خطبه نمازجمعه تهران:

                                       ((بسم الله الرحمن الرحیم))
{{ و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض  و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین}}
{{و ما میخواستیم بر مستضعفان زمین منت گذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم}}
در این آدینه ای که قریب به 1400 سال از غیبت دردانه ی خلقت  و این محبوب حقیقی دلها حضرت صاحب الزمان((ارواحنا له الفدا)) میگذرد خالصانه سر به آستان معبود فرود می آوریم و ملتمسانه دعا میکنیم که((اللهم عجل لولیک الفرج)).
 من به نمایندگی از جنبش دانشجویی مسلمان از این تریبون مقدس نماز عبادی سیاسی جمعه  خطاب به کلیه ی مسئولان این حکومت  اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است مطالبی را مطرح می نمایم زیرا که دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود؛پس بیدار و هوشیار در صحنه خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد نماز امتمان قضا شود ومنویات مقام معظم رهبری لحظه ای روی زمین بماند زیرا که ما در دهه پیشرفت و عدالت  یعنی دهه  سوق دادن تلاش همه ی مسئولان در جهت ایجاد جهشی بزرگ در روند پیشرفت کشور و عدالت گستریِ وسیع  و بخصوص در سالی واقع شده ایم که مزین به نام((اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال))شده است.
خطاب اولم متوجه شخص رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی خواهد بود  که بیشترین ظرفیت ها و امکانات اجرایی کشور در اختیار ایشان و هیئت دولتشان است.جناب رئیس جمهور با به پایان رسیدن انتخابات دیگر  زمان شعار و وعده و وعید به پایان رسیده و وقت عمل است.بسم الله...
این گوی و این میدان و این مطالبات 40 میلیون اکثریتی که پیروزمندانه در اوج دموکراسی و با وجود رکود ؛بیکاری و صدها مشکل دیگر پای صندوق های رای آمدند و درخت تنومند نظام کشورشان را با اثر انگشت های خود آبیاری کردند.
ما به تاسی از رهبرمان به شما میگوییم که:این کشور بن بست ندارد و تنها راه حل مشکلات مردم مدیریت متدین؛انقلابی؛ کارآمد و پر انگیزه است.پس در اولین اقدام انقلابی کابینه ی مسن و خسته تان را تغییر داده و با روی کار آوردن نیروی پرتوان و جوان انقلابی بار دیگر شتاب پیشرفت کشور را صد چندان نمایید.
جناب آقای دکتر روحانی توجه شما را به این نکته جلب خواهم کرد که دیگر دولت قبل خود شما هستید و نمیتوانید در قبال هر نقدی حواله دهید به دولت سابق.4 سال ظرفیت  و توان و نیروی اجرایی کشور در اختیارتان بود و با گره زدن هر چیزی به تحریمها شاهد بودیم که چه طرح های پژوهشی ای دانشگاهی که به حاشیه رفت و چه کارخانه هایی که یکی پس از دیگری از نفس افتادند و به ناکجا آباد ناکارآمدی در مدیریت اقتصادی رفتند.
جناب آقای روحانی از امروز شما و تیم اجراییتان در پیشگاه مردم عزیز ایران با توجه به فرموده قرآن که((یا ایها الذین امنو اوفو بالعقود))موظف و متعهد هستید که  با در نظر گرفتن سیاست های کلی نظام و رهبری به تمام وعده های انتخاباتی  و عهد هایی که با مردم بستید با اولویت قطعی اقتصاد - تولید داخل و معیشت مردم  عمل کنید.شما وعده داده اید که:
سالانه 900 هزار شغل ایجاد میکنید
طرح کارورزی برای ایجاد اشتغال و حمایت از جوانان را اجرا خواهید کرد
کابینه ای جوان انتخاب خواهید کرد
صادرات غیر نفتی  را افزایش خواهید داد
با مفاسد به طور جدی مبارزه خواهید کرد
همه تحریمهای غیر هسته ای را لغو خواهید نمود
فقر را برای همیشه در ایران ریشه کن خواهید کرد
وضعیت رفاهی چند میلیون نفر از خانوارهایی که در پایین ترین سطح زندگی هستند را طی سه مرحله بهبود خواهید داد
نظام تامین اجتماعی عادلانه ایجاد مینمایید
ایران را مرکز صادرات خواهید کرد نه واردات
قاچاق را حذف خواهید نمود و...
خطابی هم داریم با دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری.که نجیبانه و متواضعانه چشم بر بعضی  تخلفات بستند ومطیع در برابر قانون؛ شورای نگهبان را فصل الخطاب خواندند تا مبادا امنیت و آرامش کشورشان لحظه ای خدشه دار شود و احساسات مردم جریحه دارشود!تا ببینند و بدانند آنان که دم از دموکراسی میزدند و در سال 88 چه بر سر این کشور آوردند!ما به این کاندیداها عرض میکنیم که کار شما نه تنها تمام نشده که تازه شروع شده است و توقع و انتظار جدی حامیان و طرفداران پر شور شما این است که محکم و مستمر در صحنه بمانید .
انتظار مردم از مسئولان محترم قوه قضاییه این است که در این راستا به طور جدی و با اهتمامی ویژه با آنانی که  ناجوانمردانه در عرصه اجرای انتخابات در هر جایی از کشور تخلفی  کردند برخوردی قاطع انجام دهد تا دیگر شاهد این دست اقدامات تاسف آور نباشیم و همچنین به بررسی تهمتها و توهین هایی که نامزدها در طول مناظرات در مقابل چشم 80 میلیونی ایرانی بر یکدیگر راندند اهتمام ورزد و به آنها رسیدگی کند تا سره از ناسره مشخص گردد.
انتظار بعدی از شوراهای شهر است که  از سیاست زدگی بپرهیزند و در راستای تعالی هر چه بیشتر شهر خود قدم بردارند نه اینکه با سیاسی کاری این نهاد مهم را به محلی برای جمع شدن دورهمی افراد شاخص هر حزب و جناحی مبدل کنند ودر گرداب سیاست زدگی غرق شوند و کم کاری هایشان را بر گردن شهرداران و شهرداران هم در اقدامی متقابل ضعف عملکرد خود را به گردن شورای شهر بیندازند و در هر صورت کما فی السابق قربانی همیشگی این منازعات سیاسی مردم هر شهری هستند که امیدوارانه رای داده اند و منتظر تغییر وبهبود وضعیت شهر و روستایشان هستند.
گلایه از امضای سند 2030 توسط دولت:
دولت محترم به کدام مجوز؟ بر حسب کدام گفتمان و ارزش و تفکر؟با چه نیتی تن به امضای این سند کاپیتولاسیون  فرهنگی داده؟؟کجای گفتمان امام و انقلاب لیبرالیسم فرهنگی غرب را میپذیرد؟؟؟ آیا بعد از تهاجم فرهنگی!!شبیخون فرهنگی!! اکنون زمان ولنگاری فرهنگیست؟؟تا کی بناست واژه های عمیقِ گفتمان اسلام ناب را با واژ های سطحی غربی تئوریزه کرده و در قالب سندهایی روشنفکرانه به خورد این کشور دهیم؟؟ آیا باید در خفا این سند امضا شود و حتما مقام معظم رهبری نسبت به آن واکنش داده و جلوی اجرایش را بگیرند؟؟
اگر سند قابل قبولی بود چرا تا آلان رو نشده بود و پنهانی در حال اجراست؟
اگر هم قابل قبول نیست اصلا چرا آن را پذیرفتید؟
عملکرد بعضی  از مسئولین در این زمینه اصلا قابل دفاع و توجیه نیست.
در پایان هم جا دارد که از عملکرد رضایت بخش و انقلابی دکتر ولایتی ، ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد در این مدتی که روی کار آمده اند تقدیر و تشکر کنم که با بر هم زدن  تسلط شبکه مافیای قدرت و ثروت  بر این دانشگاه خشم برخی سودجویان را بر افروخته اند و در اقدامی کاملا قانونی با عزل ریاست این دانشگاه و برخی از آقازاده ها دستشان را از شهریه دانشجویان و بیت المال کوتاه کرده اند.
من الله توفیق
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
ارسال نظرات