به منظور بیان مطالبات و دغدغه های دانشجویان در حوزه قضائی برگزار شد:
پیش از ظهر روز گذشته جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد با حضور حبیبی رئیس دادگستری استان، زارع مسئول بسیج حقوقدانان یزد، سید حسین راسخی مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از دانشجویان عضو شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در محل ساختمان دادگستری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۱۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
 پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد؛ پیش از ظهر روز گذشته جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد با حضور حبیبی رئیس دادگستری استان، زارع مسئول بسیج حقوقدانان یزد، سید حسین راسخی مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از دانشجویان عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در محل ساختمان دادگستری یزد برگزار شد.

در ابتدا این دیدار سید حسین راسخی ضمن بیان کلیاتی از فعالیت ها و عملکرد و برنامه های بسیج دانشجویی و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به نقش موثر قوه قضائیه در مبارزه با فساد و همچنین هجمه های دشمنان به این نهاد تاثیر گذار اشاره کرد و بر لزوم شفاف سازی و روشنگری در رابطه با هجمه ها و تخریب های بی اساسی که عده ای مغرضانه علیه دستگاه قضا وارد می کنند تاکید کرد.

در این نشست دانشجویان حاضر نیز ضمن بیان مطالبات و دغدغه های خود سوالاتی در رابطه با برخی فعالیت های قوه قضائیه و مسائل قانونی مطرح کردند.

در ادامه حبیبی، رئیس دادگستری استان با اشاره بر لزوم حضور بسیج و بسیجیان در همه عرصه ها  در راستای عمل به تکلیف انقلابی که دارند بر اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه به عنوان عامل موثر در پیشرفت و سعادت کشور تاکید کرد.

رئیس دادگستری استان به تخریب ها و هجمه هایی که به نهاد های انقلابی و ارزشی و تاثیر گذار نظام از سوی برخی دشمنان داخلی و خارجی وارد می شود اشاره کرد و اظهار داشت: در حقیقت هدف دشمن از این هجمه ها تخریب جایگاه ولایت است و همه نیروی های انقلابی باید نسبت به این مورد هوشیار و آگاه باشند.

وی تصریح کرد:عده ای نیز سعی دارند با بیان چنین مطالبی دستگاه قضائی را از انجام به وظیفه اصلی خود باز دارند و این مجموعه را سرگرم مسائل حاشیه  ای کنند.

حبیبی در ادامه در پاسخ به سوالات دانشجویان درباره ممنوع التصویری سران فتنه پاسخ داد:قانون ممنوع التصویری فتنه گران همچنان پابرجاست  و این موضوع از مصوبات شورای عالی امنیت ملی است که مصوبات این شورا در حکم قانون است.

در پایان این جلسه زارع مسئول بسیج حقوقدانان با بیان اینکه دانشگاه و دانشجویان جایگاه خاصی در تاثیرگذاری در جامعه و امنیت و آرامش دارند بر رسالت  و وظیفه دانشجویان بسیجی در روشنگری و  پیگیری مطالبات رهبری  تاکید کرد.

بحث پیرامون تدابیر اندیشه شده و راهکار های قانونی پیرامون حل مشکلِ ایرادات و ضعف های قانونی نظام اداری، تاکید بر لزوم عزم جدی همه دستگاه ها به خصوص دستگاه های اجرایی درمبارزه با مفاسد وبحث پیرامون تخلفات انتخاباتی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

photo_2017-06-03_05-41-02.jpg
photo_2017-06-03_05-40-50.jpg
photo_2017-06-03_05-41-59.jpg
photo_2017-06-03_05-42-25.jpg
ارسال نظرات