مراسم گرامیداشت سالگرد امام (ره) در همه پایگاهها، حوزه ها و نواحی سپاه کربلا از غرب مازندران(رامسر) تا شرق استان(گلوگاه) در تاریخ یکشنبه14 و دوشنبه 15 خرداد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۵۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) سپاه کربلا در گفتگو با بسیج با اشاره اینکه زنده داشتن  یاد امام خمینی(ره) زنده داشتن راه، اعتقاد و تفکر ارزشی و انقلابی اسلامی  بنیانگذار انقلاب اسلامی است گفت:  مراسم گرامیداشت سالگرد امام (ره) در همه پایگاهها، حوزه ها و نواحی سپاه کربلا از غرب مازندران(رامسر) تا شرق استان(گلوگاه) در تاریخ  یکشنبه14   و دوشنبه 15 خرداد برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار جواد بخشی اظهار داشت: مراسم 28 امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی قدسره شریف در مرکز مازندران از ساعت 18(6عصر) یکشنبه در امامزاده عباس ساری با سخنرانی آیه الله طبرسی آغاز می شود و متعاقبا با نزدیکی اذان مغرب ضیافت افطار توسط گروههای خودجوش مردمی بر پا می شود.
وی همچنین در خصوص گرامیداشت روز نیمه خرداد که همواره از توجهات امام (ره) بود هم گفت:  نیمه خرداد برای انقلاب اسلامی نقطه عطفی است که امام خمینی(ره) در گرامی داشت این ایام و شهدایش از خدا هم حشری با آنان را طلبید.
 رئیس ستاد ارتحال امام (ره) سپاه کربلا  یادآور شد: مراسم گرامیداشت 15 خرداد  با حضور مردم وفادار به انقلاب و شهدای اسلامی در مسجد حضرت ابالفضل(ع) خیابان مدرس ساری از ساعت 18  روز دوشنبه نیمه خرداد با سخنرانی حجه الاسلام طاهری  رئیس حوزه علمیه مازندران برگزار می شود.
سرهنگ بخشی بیان کرد: به غیر از برنامه محوری و متمرکز گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) ، در سطح تمام پایگاهها، حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج مسابقه فرهنگی تبیین اندیشه امام(ره)، برگزاری محافل انس با امام، چاپ و انتشار تصاویر امام و مقام معظم رهبری، چاپ و انتشار پوستر شهدای شاخص، تهیه و توزیع ویژه نامه ای به عنوان معجزه آن مرد آسمانی، تهیه و توزیع کتابچه حقیقت همیشه زنده، نرم افزار حماسه پیر خمین، مسافر ملکوت  در قالب  مجموعه محتوایی و بسته فرهنگی  از عناوین و اقدامات ستاد برای گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی است. 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها