به منظور خدمات‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره)؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به منظور خدمات‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) دستگاه‌های خدمات‌رسان در البرز به حالت آماده‌باش درآمدند.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، با توجه به فرارسیدن روزهای 14 و 15 خرداد و حضور زائران به این استان و اعزام زائران از استان به حرم مطهر لذا تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در البرز در حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

دستگاه‌های خدمات‌رسان در البرز به حالت آماده‌باش درآمدند

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده دستگاه‌های خدماتی و امدادی در این استان در آماده‌باش کامل بوده   و به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

مهور با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته وظایف هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان ابلاغ شده است، افزود: وظایف دستگاه‌ها در بزرگداشت ارتحال امام (ره) مشخص و در اختیار روسای ستادها در شهرستان‌های البرز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان به فراخور مسؤولیت‌های محوله در آماده‌باش کامل قرار داش و در راه‌های پرتردد با تجهیزات کامل حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تأکید بر اینکه محورهای مواصلاتی استان البرز دارای مهمترین راه‌ها و پرترددترین محورهای کشور محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مسیرهای پرتردد نمازخانه، سرویس بهداشتی و سایر امکانات ضروری برای زائران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات