مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه گفت: طرح ملی «همای رحمت» ویژه کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در بانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه گفت: در قالب اجرای این طرح ملی که ویژه کمک به نیازمندان است؛ چند طرح دیگر از جمله سفره‌های مهربانی و توزیع سبدهای غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بانه انجام می شود.


وی با بیان اینکه طرح ملی «همای رحمت» برای چهارمین سال پیاپی در بانه برگزار می‌شود، گفت: این طرح هر ساله در قالب چندین برنامه توسط جمعیت هلال احمر و کمک و همکاری خیرین در سطح شهرستان بانه اجرا می‌شود.


آزاد فتاحی افزود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته حامیان و خیرین بانه‌ای برای اجرای طرح همای رحمت در این شهرستان، 150 میلیارد و چهار میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی کردند که از این میزان 120 میلیارد ریال آن غیرنقدی و مابقی به صورت نقدی بوده است.


وی گفت: ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران نیازمند و صعب‌العلاح افرادی هستند که در طرح ملی «همای رحمت» به آنها خدمات ارائه می‌شود.


فتاحی افزود: امسال کمک‌های جمع‌آوری شده طرح «همای رحمت» به 60 خانواده دارای معلول، 40 خانواده زندانی، 120 سالمند، 85 خانواده بی‌سرپرست و 90 بیمار نیازمند اختصاص یافت و سال گذشته نیز 400 بسته حمایتی برنج، روغن، حبوبات و گوشت در بین نیازمندان توزیع شد.


فتاحی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه با بهره‌گیری از باورهای دینی، فرهنگی و ملی حس نوع‌دوستی را در جامعه تقویت کرده و با کمک و یاری حامیان و خیرین خود در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی و اصل همبستگی اجتماعی تلاش می‌کند.


مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه در پایان گفت: کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خواهران و برادران با استفاده از مربیان مجرب از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک رمضان است.


ارسال نظرات